btopli

۴۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مقاله درمورد پیدایش حیات

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 4

پیدایش حیات

این نوشتار به نگرش علوم طبیعی درباره پیدایش حیات می‌پردازد. برای آگاهی از سایر نگرش‌ها در این باره، به نوشتار اسطوره‌های آفرینش رجوع کنید.

در علوم طبیعی, تئوری تشریح کننده چگونگی ایجاد حیات در زمین از مواد بی جان را پیدایش حیات یا حیات زایی (آبیوژنز یا بیوپویز) گویند. نباید این تئوری را با تکامل یا فرگشت که به مطالعه روند تغییرات ایجاد شده در موجودات زنده با گذشت زمان می‌پردازد ویا کیهان‌زایی که به دنبال توضیح چگونگی آغاز دنیاست، اشتباه گرفت.

بیشتر اسیدهای آمینه که گاه آنها را آجرهای سازنده حیات می‌نامند، می‌توانند در اثر فرایندهای شیمیایی طبیعی نامربوط با حیات نیز ایجاد گردند. این مطلب را میلر- یوری و دیگر دانشمندان در طی آزمایش‌هایی در آزمایشگاه، با ایجاد شرایط مشابه با زمان بوجود آمدن حیات در زمین نشان دادند. در تمامی موجودات زنده این اسیدهای آمینه به شکل پروتئین سازماندهی شده‌اند و ساخت چنین پروتئین‌هایی بواسطه اسیدهای نوکلئیک ممکن می‌گردد. تئوری پیدایش حیات به این نکته که کدامیک از این مولکول‌های زیستی ابتدا پیدا گشته‌اند و چگونه نخستین اشکال حیات را تشکیل داده‌اند می‌پردازد.

دو ویژگی با اهمیت حیات باید در تمامی تئوری‌های آبیوژنز مورد توجه قرار گیرند. این ویژگی‌ها همانندسازی و سوخت و ساز هستند. این پرسش که کدامیک از این دو در ابتدا بوجود آمده‌است، سبب ایجاد دو نظریه متفاوت در این زمینه گردید. ابتدا فرضیه پیشنهاد کننده اولویت پیدایش سوخت و ساز(متابولیسم) مطرح گردید. مدتی بعد از آن فرضیه ایجاد اولیه همانندسازها نیز مورد توجه قرار گرفت.

در درک مدرن در مورد ایجاد نخستین اشکال موجودات زنده، احتمال آن مطرح می‌گردد که این موجودات پروکاریوت‌های تک سلولی (فاقد هسته سلولی) بوده باشند. این تک سلولی‌ها خود می‌توانند از پروتوبیونت‌ها (مولکول‌های آلی که توسط پوششی شبه غشایی پوشیده شده‌اند) بوجود آمده باشند. قدیمی‌ترین سنگواره شبه میکرب بدست آمده حدود سه ونیم میلیارد سال قدمت دارد که خود تقریبا یک میلیارد سال پس از تشکیل کره زمین است. در حدود ۲٫۴ میلیارد سال قبل نسبت ایزوتوپ‌های پایدارکربن، آهن و گوگرد نشانگر اثرگذاری موجودات زنده بروی مواد معدنی و رسوبات هستند. دیگر نشانگرهای مولکولی نیز بیانگر وجود فتوسنتز در آن دوران هستند که این خود نمایانگر پراکندگی وسیع حیات در آن دوره در زمین است. سلسله وقایع شیمیایی که منجر به ایجاد نخستین اسید نوکلئیک گردید هنوز به طور کامل شناخته نشده‌اند. چندین فرضیه در رابطه با حیات اولیه پیشنهاد گردیده‌است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نظریه جهان آهن- گوگرد (سوخت و ساز بدون وجود توارث) و نظریه جهان آران آ ( اشکال حیاتی برپایه آران آ) اشاره کرد.

پاستور و داروین

تئوری بیوژنز در میانه قرن نوزدهم بدنبال شواهد فراوانی که از سوی پاستور و دیگران ارائه گردید چنان جای خود را گشود که نظریه پیدایش خودبه‌خود در عمل کنار گذاشته شد. پاستور پس از یافته‌هایش در سال ۱۸۶۴ گفت:" نظریه پیدایش خودبخود هرگز ازضربه کشنده‌ای که این آزمایش ساده بر پیکره اش وارد کرده‌است بهبود نخواهد یافت." از سوی دیگر فروپاشی نظریه پیدایش خودبخودی خود سبب ایجاد خلآ در پاسخ به دلیل علمی چگونگی پیدایش حیات در ابتدا گردید. داروین در نامه‌ای درسال ۱۸۷۱ ذکر می‌کند که حیات ممکن است در حوضچه گرم کوچکی که حاوی آمونیاک، نمک‌ها ی فسفره، نور، حرارت، الکتریسیته وسایر عوامل بوده‌است آغاز شده باشد. این شرایط ایجاد ترکیبات پروتئینی که خود آماده تغییرات پیچیده تری بوده‌اند را ممکن می‌ساخته‌است. چنین ترکیباتی امروزه به سرعت تجزیه شده یا خورده می‌شوند ولی این تجزیه و نابودی هنگامی که هنوز موجودات زنده وجود نداشته‌اند رخ نمی‌داد.

تئوری سوپ اولیه

/

الکساندر اپارین در آزمایشگاه

در سال ۱۹۲۴ الکساندر اپارین پیشنهاد کرد که اکسیژن موجود در جو زمین مانع تشکیل برخی ترکیبات آلی ضروری برای ایجاد حیات است. اپارین در کتابش بنام اصل حیات این نکته را مطرح می‌سازد که پیدایش خودبخودی حیات که مورد حمله لویی پاستور قرار گرفت، در حقیقت یکبار اتفاق افتاده‌است. البته وقوع دوباره آن در شرایط حاضر زمین که بسیار متفاوت با شرایط آن در زمان پیدایش نخستین حیات است، ناممکن می‌نماید. به نظر اپارین بوجود آمدن سوپ اولیه حاوی مولکول‌های آلی در شرایط فاقد اکسیژن و تحت تاثیر نور خورشید ممکن بوده‌است. این شرایط می‌توانسته‌است به ترکیب مولکول‌های ساده تر و تشکیل مولکول‌های پیچیده تر بیانجامد.نظرات اپارین کماکان برای بسیاری از تئوری‌های مدرن مربوط به پیدایش حیات نقطه شروع محسوب می‌شود. تقریبا همزمان با اپارین دانشمند دیگری بنام جی بی اس هالدین بیان گر این نکته شد که اقیانوس‌های پیش از پیدایش حیات تفاوت چشمگیری با اقیانوس‌های امروزی داشته‌اند. در آن زمان اقیانوس‌ها سوپی داغ و رقیق بوده‌اند که در آن ترکیبات آلی توان شکل گرفتن داشته‌اند.

مدل‌های امروزی

در واقع هیچ مدل استانداردی در مورد پیدایش حیات وجود ندارد.در مدل‌های جدیدتر در بیشتر موارد خطوطی از فرضیه اپارین-هالدین به چشم می‌خورد. آن چه در زیر می‌آید بر پایه یافته‌ها و نظرات متنوعی است که در این مورد وجود دارد.

۱-برخی تئوری‌ها ذکر می‌کنند که اتمسفر زمین در ابتدا بازی بوده‌است و در آن ترکیباتی چون متان ،آمونیاک، سولفید هیدروژن، دی اکسید کربن، منوکسید کربن و فسفات وجود داشته‌است. در چنین اتمسفری اکسیژن و اوزون نایاب بوده‌است و یا وجود نداشته‌است.

۲-در چنین اتمسفری فعالیت‌های الکتریکی توان تسهیل و تسریع ایجاد مولکول‌های حیاتی ساده را داشته‌اند. در سال ۱۹۵۳ این واقعیت در آزمایش میلر- یوری نشان داده شده‌است.

/

نمایی از آزمایش میلر-یوری

۳-فسفولیپیدها (در صورتی که به اندازه کافی بلند باشند) توان تشکیل خود بخودی لیپید دو لایه که یکی از اجزای بنیادین غشای سلولی است را دارند.

۴-یکی از پرسش‌های اساسی در این باره، ماهیت نخستین همانندساز است. در سلول‌های امروزی همانند سازی در اثر تعامل و همکاری پروتئین و اسیدهای نوکلئیک رخ می‌دهد. بر اساس دیدگاه اندیشمندان در مورد اولویت تشکیل پروتئین یا اسید نوکلئیک نظرات به دو دسته تقسیم می‌گردند. یک دسته معتقد به پیدایش نخستین پروتئین هستند و گروه دیگر به اولویت ایجاد اسید نوکلئیک اعتقاد دارند. نظریه مربوط به اولویت ایجاد اسید نوکلئیک به موارد زیر اشاره دارد

۱-بر اساس نظریه جهان ار ان آ، پلی مریزه شدن نوکلئوتیدها ممکن است منجر به ایجاد ریبوزیم‌ها ی (مولکول‌های آران آ با خصوصیات آنزیمی) همانندساز شده باشند.

۲-از آن رو که الیگوپپتیدها توان اتصال به آران آ و ایجاد کاتالیزورهای بهتری را دارند، ممکن است بر اساس فشارهای انتخابی برای گزینش عملکرد آنزیمی، پپتیدیل ترانسفرازها از این راه بوجود آمده باشند. پروتئین‌ها ی کوچک خود می توانند در نتیجه این گزینش ایجاد شده باشند.

۳-پروتئین‌های ایجاد شده خود توان رقابت با ریبوزیم‌ها به عنوان کاتالیزور را دارند و از این راه می‌توانند به عنوان بیوپلیمر غالب در تنظیم فعالیت‌های نوین اسیدهای نوکلئیک که بیشتر انتقال اطلاعات ژنتیکی است، انتخاب شوند.

منشا مولکول‌های آلی

دو احتمال برای منشا مولکول‌های آلی اولیه بروی کره زمین مطرح است.

منشا زمینی- مولکول‌های آلی با کمک انرژی ناشی از تصادف اجرام آسمانی و سایر منابع انرژی (مانند انرژی الکتریکی) در زمین بوجود آمده اند

منشا برون زمینی-مولکول‌های آلی توسط اجرام آسمانی چون کندریت‌های کربنه (سنگ‌های آسمانی بدون نشانه‌ای از ذوب شدن یا تغییر)و یا به طور مستقیم و به شکل مولکول‌ها ی آلی یا اشکال اولیه حیات ازفضا بوسیله جاذبه زمین ، به کره زمین راه یافته اند.









سایر محصولات :
مقاله درمورد پیدایش حیات

مقاله درمورد پیدایش حیات ...

اگزوز برتر 50 ص

اگزوز برتر 50...

فایل کار آموزی شیمیصنایع پالایش شرح فرایند پتروشیمی رجال ..

فایل کار آموزی...

مقاله درمورد آمپرسنج برای اندازه گیری جریان

مقاله درمورد آمپرسنج...

فایل کارورزی شرکت صنا الکترونیک سهامی خاص.

فایل کارورزی شرکت صنا الکترونیک سهامی خاص....

مقاله درمورد آداب و رسوم بختیاری

مقاله درمورد آداب و رسوم...

دانلود فایل کارآموزی کامپیوتر شرکت داده پردازی فن آوا.

دانلود فایل کارآموزی کامپیوتر شرکت داده پردازی...

مقاله درمورد آکمه ایسم

مقاله درمورد آکمه ایسم...

فایل کارآموزی کامپیوتر شرکت داده پردازی فن آوا ..

فایل کارآموزی کامپیوتر شرکت داده پردازی فن...

مقاله درمورد تاریخچه اعداد

مقاله درمورد تاریخچه اعداد...

اکوسیستم

اکوسیستم...

فایل گزارش کارآموزی تعمیر دستگاه های صوتی و تصویری.

فایل گزارش کارآموزی تعمیر دستگاه های...

پاورپوینت آسیب شناسی و راهکارهای برخورد با شبکه های اجتماعی

پاورپوینت آسیب شناسی و...

اکسیژن 5ص

اکسیژن 5ص...

اکسیداسیون

اکسیداسیون...

ایمنی در آزمایشگاه

ایمنی در آزمایشگاه...

فایل گزارش کارآموزی تربیت بدنی و ورزش.

فایل گزارش کارآموزی تربیت بدنی و ورزش....

اوقات فراغت جدید

اوقات فراغت جدید...

اوره برای مصارف صنعتی 3ص

اوره برای مصارف...

دانلود فایل کارورزی شرکت صنا الکترونیک سهامی خاص.

دانلود فایل کارورزی شرکت صنا الکترونیک...

فایل کارورزی شرکت صنا الکترونیک سهامی خاص ..

فایل کارورزی شرکت صنا الکترونیک...

فایل مجتمع پتروشیمی اراک.

فایل مجتمع پتروشیمی اراک....

اورانیم

اورانیم...

اهمیت و ارزش غذایی پیاز 5ص

اهمیت و ارزش غذایی پیاز 5ص...

دانلود فایل گزارش کارآموزی تعمیر دستگاه های صوتی و تصویری.

دانلود فایل گزارش کارآموزی تعمیر دستگاه های...

فایل گزارش کارآموزی تعمیر دستگاه های صوتی و تصویری ..

فایل گزارش کارآموزی تعمیر دستگاه های صوتی...

اهلیت 8ص

اهلیت 8ص...

فایل تحقیق در مورد دستگاه فرز.

فایل تحقیق در مورد دستگاه فرز....

پروژه روستای کزج

پروژه روستای کزج...

انگیزش 10ص

انگیزش 10ص...

دانلود فایل گزارش کارآموزی تربیت بدنی و ورزش.

دانلود فایل گزارش کارآموزی تربیت بدنی و...

فایل گزارش کارآموزی تربیت بدنی و ورزش ..

فایل گزارش کارآموزی تربیت بدنی و ورزش...

انواع گل 15 نوع گل

انواع گل 15 نوع گل...

فایل کارورزی 1،پایه دوم.

فایل کارورزی 1،پایه...

دانلود فایل مجتمع پتروشیمی اراک.

دانلود فایل مجتمع پتروشیمی اراک....

فایل مجتمع پتروشیمی اراک ..

فایل مجتمع پتروشیمی اراک...

فایل کارآموزی ایران خودرو سالن رنگ 2 وتجهیزات مکانیکی و اینورتور.

فایل کارآموزی ایران...

دانلود فایل تحقیق در مورد دستگاه فرز.

دانلود فایل تحقیق در مورد دستگاه فرز....

فایل تحقیق در مورد دستگاه فرز ..

فایل تحقیق در مورد...

فایل گزارش کارآموزی جوشکاری لیزری در صنایع خودرو سازی.

فایل گزارش کارآموزی جوشکاری...

انواع شیرین کننده های رژیمی 7ص

انواع شیرین کننده های رژیمی...

انواع روشهای پرواربندی 7 ص

انواع روشهای پرواربندی 7...

دانلود فایل کارورزی 1،پایه دوم.

دانلود فایل کارورزی...

فایل کارآموزی کنترل صنعتی،طراحی روشنایی و کابل کشی ،شرکت مهرکام پارس.

فایل کارآموزی کنترل صنعتی،طراحی...

فایل کارورزی 1،پایه دوم ..

فایل کارورزی 1،پایه دوم .....

انواع دقت 12ص

انواع دقت 12ص...

انواع جلبکها

انواع جلبکها...

دانلود فایل کارآموزی ایران خودرو سالن رنگ 2 وتجهیزات مکانیکی و اینورتور.

دانلود فایل کارآموزی ایران...

فایل گزارش کارآموزی عمران.

فایل گزارش کارآموزی عمران....

انفلونزای فوق حاد مرغی

انفلونزای فوق حاد مرغی...

تحقیق درباره گشتاور نیرو
تحقیق درباره گزارش تحلیلی از بورس دبی
تحقیق درباره گرما
تحقیق درباره گرما مادر انرژی‌ها
تحقیق درباره گذر از دامداری سنتی به دامداری صنعتی و نقش آموزش و ترویج
تحقیق درباره: بهداشت روانی دانش آموزان
تحقیق درباره تمدن بین النهرین
مقاله درمورد پروین دولت آبادی
تحقیق. آسم
تحقیق درباره گشتاور نیرو
تحقیق درباره نقش محبت و مهرورزی در تعلیم و تربیت
تحقیق درباره: بهداشت روانی دانش آموزان
تحقیق درباره لیفتراک 55 ص
تحقیق درباره روابط تجاری دوران صفوی
تحقیق درباره تمدن بین النهرین

کلمات کلیدی :ایجاد اسید نوکلئیک اولویت ایجاد اسید ورد توجه قرار درورد پیدایش حیات قاله درورد پیدایش ولکولzwnj های پیدایش حیات های آلی وجودات زنده اسید نوکلئیک بودهzwnj است داشتهzwnj اند این نکته یzwnj ایجاد پیدایش ولکولzwnj نظریه اپارین
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

کارآموزی پشتیبانی و اسمبل سیستم ها ؛

کارآموزی پشتیبانی و اسمبل سیستم ها

شرکت امیدبار

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات:59

مقدمه

رشته کامپیوتر که به موضوعاتی پیرامون طراحی و ساخت اجزاء مختلف کامپیوتر اعم از سخت افزار و نرم افزار می پردازد، بنا بر این امروز از اهمیت بسیار بالایی در دنیای برخوردار است . هدف از گذراندن این دوره تربیت کارشناسانی زبردست و ماهر است که در زمینه تجزیه تحلیل، طراحی، ساخت و راه اندازی دستگاهها و مجموعه های سخت افزاری و نرم افزاری امروزی و بررسی و شناخت آنها است تا در زمینه نگهداری، عیب یابی و تعمیر و اصلاح و توسعه آنها فعالیت داشته باشند. طراحی، شبیه سازی، فرآوری، پردازش، سنجش، آموزش، ویرایش و ... همه مفاهیمی هستند که با بالاترین دقت و در کوتاهترین مدت زمان ممکن در برنامه های نرم افزاری کامپیوتر انجام می شوند. لذا هدف از این رشته تربیت نیروی متخصص برای انجام امور فوق است.









سایر محصولات :
کارآموزی پشتیبانی و اسمبل سیستم ها ؛

کارآموزی پشتیبانی و...

تاریخچه روانشانسی رشد 37ص

تاریخچه روانشانسی رشد 37ص...

کارآموزی سیستم های توزیع الکتریکی.

کارآموزی سیستم های توزیع الکتریکی....

تاریخ تحولات کیفری بعد از مشروطه

تاریخ تحولات کیفری بعد از...

کارآموزی الکترونیک، برق شهرستان جنوبی کرمانشاه.؛

کارآموزی الکترونیک، برق شهرستان جنوبی کرمانشاه.؛...

پاورپوینت در مورد آئین نامه حضور وغیاب

پاورپوینت در مورد آئین...

تاثیر سود هر سهم بر بازده سهام 125

تاثیر سود هر سهم بر بازده...

تحقیق درباره. دعا کردن و فواید آن

تحقیق درباره. دعا کردن و...

تحقیق درباره. دستور جهاد و غزوه ها

تحقیق درباره. دستور جهاد و غزوه...

کارورزی شبکه بهداشت و درمان ابهر.

کارورزی شبکه بهداشت و درمان ابهر....

تاثیر کلاس بندی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

تاثیر کلاس بندی بر...

کارآموزی مؤسسه تحقیقات آفات و بیماری های گیاهی حشره شناسی کشاورزی.؛

کارآموزی مؤسسه تحقیقات آفات و بیماری...

تحقیق درباره. تعاریف اعتیاد

تحقیق درباره. تعاریف...

پاورپوینت در مورد آب والکترولیت

پاورپوینت در مورد آب...

استرس و اضطراب 9ص

استرس و اضطراب 9ص...

تحقیق درباره. احادیث حج

تحقیق درباره. احادیث حج...

استرس 2

استرس 2...

تحقیق درباره. احادیث امامان

تحقیق درباره. احادیث امامان...

کار آموزی، ساخت قالب پلاستیک، گارگاه قالب سازی برادران نجفی.

کار آموزی، ساخت قالب...

تحقیق درباره. اجرای ساختمان کامل

تحقیق درباره. اجرای...

استراتژیهایی جهت حداقل سازی وجود مواد غذایی در مدفوع طیور 6 ص

استراتژیهایی جهت حداقل...

تحقیق درباره. اجراى احکام و اصول سیاسى اسلام

تحقیق درباره. اجراى احکام و اصول...

استراتژی جدید بوش در عراق

استراتژی جدید بوش در...

تحقیق درباره. اثرات نفت بر اقتصاد کشور

تحقیق درباره. اثرات نفت بر اقتصاد...

کارآموزی دفتر IT سازمان مرکزی تعاون روستایی، فناوری پورتال و مدیریت.

کارآموزی دفتر IT سازمان مرکزی...

استخراج آب زیر بحرانی آنتوسیانین ها

استخراج آب زیر بحرانی آنتوسیانین ها...

تحقیق درباره. اثر عناصر آلیاژی بر میکروساختار و استحکام چدن خاکستری

تحقیق درباره. اثر عناصر آلیاژی بر...

ابزار برش فلزات

ابزار برش فلزات...

تحقیق درباره. ابونصر فارابی

تحقیق درباره. ابونصر فارابی...

آبا ابان سیاستمدار یهودی

آبا ابان سیاستمدار یهودی...

شناخت قطعات کامپیوتر.

شناخت قطعات کامپیوتر....

تحقیق درباره. ابزار کاوش اینترنت

تحقیق درباره. ابزار...

آب معدنی طبیعی 13ص

آب معدنی طبیعی 13ص...

تحقیق درباره. ابراهیم گلستان از نگاهی دیگر

تحقیق درباره. ابراهیم...

حدود اجرای تشدید مجازات در تکرار جرایم تعزیری و باز دارنده

حدود اجرای تشدید مجازات در تکرار...

تحقیق درباره. آیت الله طالقانی

تحقیق درباره. آیت الله طالقانی...

شرح فرآیند واحد الفین پتروشیمی مارون.

شرح فرآیند واحد الفین پتروشیمی مارون....

تغییر کارفرما و آثار آن در رابطه کارگری و کارفرمایی 26 ص

تغییر کارفرما و آثار آن در...

تحقیق درباره. آیین ها ی دین زرتشت

تحقیق درباره. آیین ها ی دین زرتشت...

تحقیق درباره. آنچه از جوشکاری باید بدانیم

تحقیق درباره. آنچه از جوشکاری...

کارآموزی جایگاه صنایع ومشاغل در شهر.

کارآموزی جایگاه صنایع ومشاغل در...

جنگ جهانی

جنگ جهانی...

تحقیق درباره. آموزش کار با PHP

تحقیق درباره. آموزش کار با...

تحقیق درباره. آموزش نصب لینوکس

تحقیق درباره. آموزش نصب...

تحقیق درباره. آموزش کامپیوتر شبکه – نرم افزار

تحقیق درباره. آموزش...

تحقیق درباره. آموزش فوتبال توسط پله

تحقیق درباره. آموزش فوتبال توسط پله...

تحقیق درباره. آموزش شبکه پیشرفته

تحقیق درباره. آموزش شبکه پیشرفته...

تحقیق درباره. آموزش DNS

تحقیق درباره. آموزش DNS...

تحقیق درباره. آمادگی دفاعی

تحقیق درباره. آمادگی دفاعی...

تحقیق درباره. آلیاژهای بکار رفته در پره های توربین

تحقیق درباره. آلیاژهای بکار رفته در...

دانلود تحقیق اصول و مبانی پست مدرنیسم مقدمه: شرایط زندگی امروز از انسان به ویژه انسانی که لاف عقل بزند و داعیه هنر داشته باشد،‌می
توضیحات بیشتر - دانلود
نیروی محرکه از تاریخ دیدگاه شهید مطهری
موضوع تحقیق استراتژی شرکت ال جی (درس مدیریت استراتژی)
دانلود تحقیق در مورد سنگ های اتشفشان
تحقیق در موردچرخه عمر مجصول
تحقیق در مورد شرکت ابیک
طراحی یک واحد یادگیری درس تقویم مطالعات چهارم درس بیست و یکم؛.
دانلود تحقیق در مورد انواع سد
دانلود گزارش کارآموزی شرکت سایپا
کارورزی 2 علوم تربیتی(گزارش روایتی)؛.
توصیه های لازم برای برورش شتر مرغ
طراحی یک واحد یادگیری درس تقویم مطالعات چهارم درس بیست و یکم؛.
کارورزی 2 علوم تربیتی(گزارش روایتی)؛.
گزارش کارآموزی پالایشگاه تبریز دستگاه آیزوماکس.؛
گزارش کارآموزی در چاپخانه.؛
گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP.؛

کلمات کلیدی :ارآموزی پشتیبانی اسمبل سیستم نرم افزاری طراحی افزاری امپیوتر سیستم پشتیبانی اسمبل ارآموزی
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق اسحاق نیوتن

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 13

اسحاق نیوتن

جنسیت: مرد

تولد و وفات: ( ... )س دوازدهم قمری

محل تولد: مشخص نیست.

شهرت علمی و فرهنگی: خطاط

از خوشنویسان گمنام بود. به خط وی قطعه‌ای به قلم نستعلیق چهاردانگ و سه دانگ خوش ، با رقم: "حرره اسحق" ، در کتابخانهٔ ملی پاریس موجود است.

ایزاک نیوتن که در روز ۲۵ دسامبر ۱۶۴۲ یعنی سال مرگ گالیله متولد شد از خانواده ای است که افراد ان کشاورز مستقل و متوسط الحال بودند .

ایزاک نیوتن که در روز ۲۵ دسامبر ۱۶۴۲ یعنی سال مرگ گالیله متولد شد از خانواده ای است که افراد ان کشاورز مستقل و متوسط الحال بودند و مجاور دریا در قریه وولستورپ می زیستند نیوتن قبل از موعد متولد شد و زودرس به دنیا آمد و چنان ضعیف بود که مادر گمان برد او حتی روز اول زندگی را نتواند به پایان برد پدرش نیز در عین حال اسحق نام داشت و در ۳۰ سالگی و قبل از تولد فرزندش در گذشت.

پدرش مردی بوده است ضعیف، با رفتار غیر عادی زودرنج و عصبی مزاج مادرش هانا آیسکاف زنی بود مقتصد، خانه داری بود صاحب کفایت و صنعتگری با لیاقت آیزاک دوره کودکی شادی نداشت او سه ساله بود که مادرش با بارناباس المیت کشیش مرفه با سنی دو برابر سن خود ازدواج کرد جدایی از مادر ظاهراٌ سخت بر شخصیت او اثر گذاشت و تقریباٌ مسلم است که رفتار بعدی وی نسبت به زنان را نیز شکل داد نیوتن هیچگاه ازدواج نکرد اما یکبار(شاید هم دو بار) نامزد کرد به نظر می آمد که تمرکز او منحصراٌ روی کارش بود نه سالی که نیوتن در وولستورپ جدا از مادر گذرانید برای وی سالهای دردناکی بود داستانهایی بر سر زبان است که نیوتن جوان از قبه کلیسا بالا می رفت تا نورث ویتام ده مجاور را که مادرش اینک در آن زندگی می کرد، از دور ببیند.

آموزش ابتدایی رسمی نیوتن در دو مدرسه کوچک دهکده های اسکلینگتن و راچفورد صورت گرفته بود که هر دو برای رفت و آمد روزانه به خانه او نزدیک بودند چنین به نظر می رسد که اول بار دایی اوکه کشیشی به نام ویلیام آیسکاف بوده است متوجه شد که در نیوتن استعدادی مافوق کودکان عادی وجود دارد.

بدین ترتیب ویلیام آیسکاف مادر را مجاب کرد که کودک را به دانشگاه کمبریج(که خودش نیز از شاگردان قدیمی این دانشگاه بود) بفرستد زیا مادر نیوتن قصد داشت وی را در خانه نگهدارد تا در کارهای مزرعه به او کمک کند در این هنگام نیوتن ۱۵ ساله بود کمبریج در آن زمان دیگر آکسفورد را از مقام اولی که داشت خلع کرده به قلب پیوریتانیسم انگلیس و کانون زندگی روشنفکری آن کشور بدل شده بود. نیوتن در آنجا مانند هزاران دانشجوی دیگر دوره کارشناسی، خود را غرق مطالعه آثار ارسطو و افلاطون می کرد نیوتن در یکی از روزهای سال ۱۶۶۳ یا ۱۶۶۴ شعار زیر را در کتابچه یادداشت خود وارد کرد.

افلاطون دوست من و ارسطو هم دوست من است، اما بهترین دوست من حقیقت است او از کارهای دکارت در هندسه تحلیلی شردوع کرده سریعاٌ تا مبحث روشهای جبری پیش آمده بود در آوریل ۱۶۶۵ که نیوتن درجه کارشناسی خود را گرفت، دوره آموزشی او که می توانست چشمگیرترین دوره در کل تاریخ دانشگاه باشد بدون هیچگونه شناسایی رسمی به اتمام رسید.

● تئوری نور قانون جاذبه عمومی

در حدود سال ۱۶۶۵ مرض طاعون شیوع یافت و دانشگاه دانشجویان خود را مرخص کرد نیوتن به زادگاه خود مراجعت کرد همین موقع بود که هوش و استعداد نابغه بزرگ آشکار گشت زیرا تمام کتابها و جزوه های خود را در دانشگاه جا گذاشته بود فکر خود رذا آزاد گذاشت که به تنهایی از منابع خاص خود استفاده نماید در این هنگام نیوتن بیش از ۲۲ سال نداشت ولی بیش از ارشمیدس و دکارت در باره معرفت ساختمان جهان دقیق شده بود نیوتن ضمن دو سالی که در وولستورپ بود حساب عناصر بی نهایت کوچک قانون جاذبه عمومی را کشف کرد و تئوری نور را بنیان گذاشت این داستان که سقوط سیبی از درخت نیوتن را به فکر کشف جاذبه عمومی انداخته است به نظر درست می آید او از آن لحظه این پرسشها را برای خود مطرح کرد: چرا سیب به پایین و نه بالا سقوط می کند؟ و چرا ماه بر زمین نمی افتد؟ این اندیشه ها بعدها او را به کشف قانون نیروی گرانش رهنمون شدند هنگامی که نیوتن چندین سال بعد پاسخ این پرسش را توانست بیابد در واقع یکی از قانونهای فیزیک راکشف کرده بود که بر تمام عالم حکمفرماست.

قانون نیروی گرانش او پس از شیوع طاعون و بازگشت به ملک مزروعی مادرش، طی ۱۸ ماه به آگاهیها و کشفهایی بیش از آنچه که دانشمندان دیگر در طول عمر خود دست می یابند، دست یافت او در این مدت ساخت و ساز قانون نیروی گرانش را آغاز کرد او در باره نور و رنگهای آن پژوهش کرد دلیل جزر و مد را کشف کرد قوانین و حرکات بخصوصی را به درستی تشخیص دادو معادله هایی برای آن نوشت که بعدها اساس و بنیان دانش مکانیک شد در مورد نیروی گرانش نیوتن معتقد بود که نه تنها زمین چنین نیروی گرانشی دارد بلکه تمام اجسام و اجرام چنین خصوصیتی دارند.

روزی که او منشوری را در دست گرفت واجازه داد تا پرتو نور خورشید از میان آن بتابد او با این کار کشف کرد که نور سفید به هنگام ورود به منشور شیشه ای منحرف می شود و به ۷ پرتو نور اصلی با رنگهای گوناگون تجزیه می شود آنها رنگهای رنگین کمان هستند که طیف یا بیناب نامیده می شوند و عبارتند از: سرخ، نارنجی، زرد، سبز،









سایر محصولات :
تحقیق اسحاق نیوتن

تحقیق اسحاق نیوتن ...

تحقیق. استوکیومتری

تحقیق. استوکیومتری...

تحقیق. استفاده های ازGPS در کشاورزی مدرن و پایدار

تحقیق. استفاده های...

دانلود فایل گزارش تخصصی ضعف در درس ریاضی .

دانلود فایل گزارش...

تحقیق. استفاده از پروبیوتیک ها درتغذیه طیور

تحقیق. استفاده از پروبیوتیک...

تحقیق. استفاده از کنجاله کلزا در جیره مرغان تخمگذار

تحقیق. استفاده از کنجاله کلزا در...

تحقیق. استفاده از فناوری اطلاعات درحسا بداری

تحقیق. استفاده از...

تحقیق. استفاده از طیف‌سنجی رامان برای بررسی غیرمخرب پارامترهای کیفی میوه گوجه‌فرنگی

تحقیق. استفاده از طیف‌سنجی رامان...

دانلود فایل گزارش تخصصی دوم ابتدایی، در مورد انشاء .

دانلود فایل گزارش تخصصی...

تحقیق. استفاده از خرده شیشه در بتن

تحقیق. استفاده از خرده شیشه در بتن...

تحقیق. استفاده از تلویزیون

تحقیق. استفاده از تلویزیون...

تحقیق. استفاده از DIS برای مربوط کردن شبیه سازی و متحرک سازی در simulink و VRML

تحقیق. استفاده از DIS برای مربوط...

تحقیق. استرسیتوکرکولس پیژونر

تحقیق. استرسیتوکرکولس پیژونر...

مراقبت های پس از زایمان 12 ص

مراقبت های پس از زایمان 12...

تحقیق. استرس در دانش آموزان

تحقیق. استرس در...

دانلود فایل گزاش تخصصی درس انشاء .

دانلود فایل گزاش...

تحقیق. استخراج اورانیوم از معدن

تحقیق. استخراج اورانیوم از معدن...

تحقیق. استانلی کوبریک

تحقیق. استانلی کوبریک...

دانلود فایل گزارش‌تخصصی درمورد فعالیت های فرهنگی و پرورشی .

دانلود فایل گزارش‌تخصصی درمورد فعالیت...

تحقیق. استانداردهای کنترل کیفیت

تحقیق. استانداردهای کنترل...

تحقیق. استانداردهای غذایی

تحقیق. استانداردهای غذایی...

تحقیق. استانداردکردن گردش کار مالی و اعتباری

تحقیق. استانداردکردن گردش...

دانلود فایل گزارش تخصصی ورزش، حل مشکل رفتاری و روانی .

دانلود فایل گزارش تخصصی...

تحقیق. استاندارد و کیفیت 11ص

تحقیق. استاندارد و کیفیت 11ص...

تحقیق. استاندارد میوه ها و سبزیها از برداشت تا نگهداری 10ص

تحقیق. استاندارد میوه...

تحقیق. استاندارد روش اندازه‏گیری نمک در خوراک دام و طیور

تحقیق. استاندارد روش اندازه‏گیری...

دانلود فایل گزارش تخصصی تقویت املاء و معانی لغت .

دانلود فایل گزارش تخصصی تقویت املاء...

تحقیق. استان یزد

تحقیق. استان یزد...

تحقیق. استان های ایران در دورۀ هخامنشی به روایت هرودت

تحقیق. استان های ایران در دورۀ هخامنشی...

تحقیق. استان مازندران

تحقیق. استان مازندران...

تحقیق. استان اردبیل

تحقیق. استان اردبیل...

تحقیق. استاد مطهری

تحقیق. استاد مطهری...

تحقیق. استاد عباس سحاب

تحقیق. استاد عباس...

تحقیق. اسباب ورود به بهشت از نگاه قرآن

تحقیق. اسباب ورود به بهشت از...

دانلود پاورپوینت سیستم های هوشمند

دانلود پاورپوینت سیستم های...

تحقیق. اساس کار سیستم های آشکار سازحرکت

تحقیق. اساس کار سیستم های...

تحقیق. ازدواج حضرت علی

تحقیق. ازدواج حضرت علی...

تحقیق. ازبکان

تحقیق. ازبکان...

تحقیق. ازادی عقیده

تحقیق. ازادی عقیده...

تحقیق. از قرون تولید دستی تا عصر تولید ناب

تحقیق. از قرون تولید دستی تا عصر...

تحقیق. از عجایب هفت گانه چه می دانید

تحقیق. از عجایب هفت گانه چه...

تحقیق. از آلودگی هوا چه میدانیم

تحقیق. از آلودگی هوا...

تحقیق. اریگامی

تحقیق. اریگامی...

تحقیق. ارگ کریم خانی

تحقیق. ارگ کریم خانی...

تحقیق. اروپای قرون وسطی

تحقیق. اروپای قرون وسطی...

تحقیق. ارنست رادرفورد

تحقیق. ارنست رادرفورد...

بررسی گفتگو در آموزش و پرورش پروژه کلاسی

بررسی گفتگو در آموزش و...

تحقیق. ارشمیدس

تحقیق. ارشمیدس...

تحقیق. ارزیابی و تحلیل داده های لایه‌های روزسازی

تحقیق. ارزیابی و...

تحقیقی درمورد امام محمد غزّالی طوسی
تحقیقی درمورد امام خمینی
تحقیقی درمورد امام خمینی از ولادت تا رحلت
تحقیقی درمورد الگوریتم 20 ص
تحقیقی درمورد الکتریسیته و مغناطیس
تحقیق: اهمیت آموزش علوم تجربی در مقطع ابتدایی
تحقیق. ارزشهای اجتماعی
تحقیق درباره : فعالیت ها و اهداف انجمن اولیاء و مربیان در مدارس
مقاله. اعتبارات اسنادی،تعاریف وچگونگی انجام کار
مقاله. اطلاع یابی در اینترنت نیاز جوامع اطلاعاتی امروز
تحقیق درباره : فعالیت ها و اهداف انجمن اولیاء و مربیان در مدارس
تحقیق. ارزشهای اجتماعی
تحقیق: اهمیت آموزش علوم تجربی در مقطع ابتدایی
تحقیقی درمورد امام محمد غزّالی طوسی
تحقیقی درباره بیستون یکی از شهرهای استان کرمانشاه

کلمات کلیدی :قانون نیروی گرانش این هنگام نیون موسط الحال بودند مرگ گالیله مولد دسامبر ۱۶۴۲ یعنی حقیق اسحاق نیون نیروی گرانش کشف کرد قانون نیروی کارشناسی خود بود نیون شده بود هنگام نیون کرد نیون دانشگاه نیروی گرانش مادرش رنگهای جاذبه هنگام
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد میتوز چیست

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .docx ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 4 صفحه


قسمتی از متن .docx :

میتوز چیست؟

میتوز روشی برای تقسیم هسته سلول است که شامل متراکم شدن کروموزوم های دو کروماتیدی، تفکیک کروماتیدهای خواهر هر کروموزوم، تقسیم کروموزوم های هر سلول به دو دسته یکسان، انتقال هر دسته کروموزوم به یک قطب سلول و در نهایت تشکیل دو هسته هم ارزش با یکدیگر و مشابه با هسته یاخته مادری است.

نگاه اجمالی

میتوز از پدیده‌های جالب و قابل مشاهده به کمک میکروسکوپ های نوری در سلول های زنده است. میتوز پدیده‌ای ممتد است ولی به دلیل سهولت در مطالعه آن را در چند مرحله بررسی می‌ کنند. توانایی تکثیر از ویژگی ‌های اصلی سلول های زنده است. با در نظر گرفتن این که پیکر یک انسان بالغ از حدود 1014 سلول تشکیل شده که همه از تقسیمات یک سلول تخم اولیه ایجاد شده‌اند، اهمیت تکثیر یاخته‌ای و فراوانی آن مشخص می ‌شود. در یک انسان بالغ نیز که رشد پایان یافته است، تکثیر سلولی که لازمه آن تقسیم سلولی است، برای ترمیم سلول های تحلیل رفته لازم است. به عنوان مثال عمر گلبول های قرمز خون 120 روز می ‌باشد که باید پس از این مدت با گلبول های قرمز جدید جایگزین شوند.

/

چرخه سلولی

زمان و مجموعه تغییرات و تحولاتی را که از آغاز یک تقسیم سلولی تا رسیدن به شروع تقسیم متوالی بعدی در سلول اتفاق می افتد، چرخه یاخته‌ای یا چرخه سلولی می ‌نامند. زمان این چرخه در سلول ‌های مختلف و نسبت به سن و شرایط مختلف، متفاوت است؛ به عنوان مثال، در شرایط بهینه زیست در باکتری هر 20 دقیقه یک بار تقسیم صورت می ‌گیرد و در شرایط معمولی این زمان به 1 ساعت می‌ رسد. در اغلب سلول های بدن انسان زمان متوسط چرخه سلولی حدود 16 تا 24 تقسیم سلولی 1 تا 2 ساعت است. این چرخه سلولی شامل دو مرحله اصلی: 1ـ تقسیم (M) و 2ـ اینترفاز(مرحله استراحت) است.

اینترفاز در اینترفاز 3 مرحله وجود دارد. مرحله S یا سنتز(Synthesis) که در این مرحله همانند سازی DNA انجام می شود و مقدار DNA سلول به 2 برابر افزایش می‌ یابد. مرحله قبل از S را مرحله پیش‌سنتز یا G1 و مرحله پس از S را مرحله پس ‌سنتز یا G2 نامند. در بعضی از سلول های زنده مثل سلول تخم مرحله G1 وجود ندارد و در برخی دیگر مثل نورون ها G1 بسیار طولانی است بطوری که گفته می‌ شود سلول وارد مرحله G0 شده است که در این G0 سلول تمایز می‌ یابد و دیگر به چرخه سلولی برنمی ‌گردد و سرنوشت سلول پس از تمایز مرگ خواهد ‌بود.

تقسیم یاخته‌ای

در یوکاریوت ها برای تقسیم یاخته‌ای دو فرایند اساسی را که اغلب وابسته بهم هستند، در نظر می ‌گیرند: یکی تقسیم هسته که می ‌تواند به روش میتوز یا میوز باشد و دیگری تقسیم سیتوپلاسم که آن را سیتوکینز می ‌نامند. گر چه در اغلب موارد به دنبال تقسیم هسته، سیتوپلاسم نیز تقسیم می ‌شود و در نتیجه دو سلول جدید از تقسیم سلول اولیه حاصل می‌ شود، اما این وضع حالت همیشگی نیست و در موارد زیادی به دنبال تقسیم هسته، الزاما سیتوپلاسم تقسیم نمی‌ شود. به‌ عنوان مثال، این حالت در سلول های عضلانی مخطط انسان دیده می ‌شود(حالت سنوسیتی) یعنی سلول هایی با بیش از یک هسته.

عوامل موثر در میتوز

سانتریول ها: سانتریول ها اجزای سلولی لوله ‌مانندی هستند که در تمام سلول های جانوری و در گیاهان ابتدایی و عده زیادی از جلبک ها به جز جلبک قرمز وجود دارند. این اجزای سلول در گیاهان عالی وجود ندارند. یکی از نقش های سانتریول ها دخالت در تقسیم میتوز به هنگام تشکیل دوک میتوزی است. البته تمام سلول هایی که دوک میتوزی تشکیل می ‌دهند الزاما سانتریول ندارند، مثل گیاهان عالی. به هر جفت سانتریول عمود بر هم به همراه ماده پیرامونی متصل به آن، سانتروزوم می ‌گویند.

کروماتین

ترکیب اصلی هسته، کروماتین است که همان کروموزوم اینترفازی است. شبکه کروماتین از درهم رفتن رشته‌های کروماتینی تشکیل شده و این رشته‌ها در حقیقت حالت بسیار کم ‌تراکم شده‌ای از کروموزوم ها هستند. در کروماتین مجموعه مولکولی پیچیده از DNA، پروتئین های وابسته به آن و نیز مقداری از RNAها وجود دارند.

کروموزوم یک کروموزوم از همانندسازی و نیز به هم پیچیدگی و تابیدگی هر رشته کروماتین مرحله انترفازی در سلول ‌های یوکاریوتی تا رسیدن به ضخامت 1000 تا 1400نانومتر ایجاد می ‌شود. هر کروموزوم متافازی شامل دو کروماتید است. هر کروماتید بخشی از کروموزوم است که نیمی از سراسر طول کروموزوم را تشکیل می ‌دهد. این دو کروماتید از ناحیه سانترومر بهم وصلند. طرفین سانترومر کروموزوم را دو بخش پروتئینی پیله‌ مانند و متراکم به اسم کینه توکور می ‌پوشاند که این کینه توکورها از مراکز سازمان‌ دهی رشته ‌های دوک میتوزی هستند.









سایر محصولات :
تحقیق در مورد میتوز چیست

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد مگس سرکه دروزوفیلا

تحقیق در مورد مگس سرکه...

تحقیق در مورد ولایت علی علیه‌السلام در آیات و روایات 14 ص

تحقیق در مورد ولایت علی...

تحقیق درباره فرار از مدرسه و راه درمان آن

تحقیق درباره فرار از...

تحقیق درباره شرح حال ریاضی دانان ایران وجهان

تحقیق درباره شرح...

تحقیق در مورد موش

تحقیق در مورد موش...

تحقیق در مورد ولادت رسول خدا

تحقیق در مورد ولادت رسول...

تحقیق درباره تورم

تحقیق درباره تورم...

تحقیق درباره تطبیق اسپدانس الکتریکی

تحقیق درباره تطبیق اسپدانس الکتریکی...

تحقیق در مورد مواد غذایی مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن 10 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد مهندسی مواد و متالورژی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد مهدویت

تحقیق در مورد مهدویت...

تحقیق در مورد مهدویت از دیدگاه مذاهب اسلامى

تحقیق در مورد مهدویت از دیدگاه...

تحقیق در مورد منگنزMnManganese

تحقیق در مورد...

تحقیق درباره بهداشت روانی دوران بلوغ

تحقیق درباره بهداشت روانی دوران...

تحقیق درباره بتن سبک

تحقیق درباره بتن سبک...

تحقیق در مورد وظائف مسلمانان در برابر پیامبر 35 ص

تحقیق در مورد وظائف مسلمانان...

تحقیق درباره اضطراب صحبت کردن در برا بر جمع

تحقیق درباره اضطراب صحبت کردن...

تحقیق درباره اضطراب اجتماعی

تحقیق درباره اضطراب اجتماعی...

تحقیق در مورد مکتب نگارگری اصفهان 10 ص

تحقیق در مورد مکتب نگارگری...

تحقیق در مورد مقدمه درباره اهمیت عدالت و جایگاه آن در دین مبین اسلام 12 ص

تحقیق در مورد مقدمه درباره اهمیت...

تحقیق در مورد وضعیت مذهب در دوران هخامنشیان

تحقیق در مورد وضعیت مذهب در دوران...

تحقیق در مورد معماری ایران از سلجوقیان تا پایان عصر تیموریان

تحقیق در مورد معماری ایران از سلجوقیان...

تحقیق در مورد معنای سبز زندگی از نگاه قرآن 13 ص

تحقیق در مورد معنای سبز زندگی...

تحقیق در مورد معنای سبز زندگی از نگاه قرآن

تحقیق در مورد...

تحقیق درباره اصول وروش های آبیاری

تحقیق درباره اصول وروش های آبیاری...

تحقیق درباره اصول طیف سنجی جرمی

تحقیق درباره اصول طیف سنجی جرمی...

دانلود گزارش کارورزی2، تمرین دبیری، دبیری زبان وادبیات عرب

دانلود گزارش کارورزی2، تمرین دبیری، دبیری...

تحقیق در مورد وضعیت کشاورزی در ایران 22 ص

تحقیق در مورد وضعیت...

دانلود گزارش کارورزی2، تمرین دبیری، دبیری زبان وادبیات عرب

دانلود گزارش کارورزی2،...

تحقیق درباره اصول زندگی مشترک ابزار عشق و دوستی

تحقیق درباره اصول زندگی مشترک ابزار...

دانلود گزارش کارورزی2، تمرین دبیری، دبیری زبان وادبیات عرب

دانلود گزارش کارورزی2، تمرین دبیری، دبیری...

دانلود گزارش کارورزی2، تمرین دبیری، دبیری زبان وادبیات عرب

دانلود گزارش کارورزی2، تمرین دبیری،...

تحقیق درباره اصول تغذیه گیاهان زینتی

تحقیق درباره اصول تغذیه گیاهان...

تحقیق درباره اصول تغذیه دام

تحقیق درباره اصول...

تحقیق درباره اصول ارزشیابی توانمند ساز

تحقیق درباره اصول ارزشیابی توانمند...

تحقیق در مورد ورزش در قرآن 20 ص

تحقیق در مورد ورزش در قرآن...

تحقیق در مورد معرق کاری 10 ص

تحقیق در مورد معرق کاری 10...

تحقیق در مورد معرفی جوش آرگون 9 ص

تحقیق در مورد معرفی...

تحقیق در مورد معدن سرچشمه

تحقیق در مورد معدن...

تحقیق در مورد معجزات پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم

تحقیق در مورد معجزات...

تحقیق درباره اصلاحات در نظام آموزشی فرانسه

تحقیق درباره اصلاحات در...

تحقیق در مورد معاد

تحقیق در مورد معاد...

تحقیق درباره اصلاحات ساختاری آموزش و پرورش درمانی بر دردهای کهنه

تحقیق درباره اصلاحات ساختاری آموزش و...

تحقیق در مورد وحدت ملیت و مذهب در سیاست خارجی ایران 18ص

تحقیق در مورد...

تحقیق درباره اصلاح نژاد دام6 ص

تحقیق درباره اصلاح نژاد دام6...

تحقیق درباره اصلاح نژاد دام

تحقیق درباره اصلاح نژاد دام...

تحقیق در مورد مشارکت معلمین در نظام پیشنهادهای آموزش و پرورش

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد مردم‌داری در رهبری امام خمینی

تحقیق در مورد مردم‌داری در...

پاورپوینت در مورد استاندارد حسابداری (فعالیتهای ساخت املاک)
تحقیق در مورد هنر و معماری اسلامی
تحقیق در مورد هنر شرق و غرب(ایران ،روم،یونان) 19 ص
تحقیق در مورد نقش صادرات در اقتصاد ایران با تاکید بر الگوی بخش کشاورزی 16 ص
تحقیق در مورد هنر و معماری اسلامی
تحقیق در مورد گل ها و گیاهان زینتی در خانه
تحقیق در مورد گیاهان
پاورپوینت در مورد اقتصاد خرد
تحقیق در مورد گل گاو زبان 14 ص
تحقیق در مورد قوانین حرکت نیوتن
پاورپوینت در مورد PTSD
تحقیق در مورد گردش مواد سوختی
تحقیق در مورد کیسه تنان
تحقیق در مورد کنوانسیون
پاورپوینت در مورد بازشناسی گفتار (Speech Recognition)
پاورپوینت در مورد بدهی های بلندمدت
پاورپوینت در مورد اهمیت کارآفرینی
پاورپوینت در مورد اقتصاد خرد
پاورپوینت در مورد اسیدها و خواص آنها
پاورپوینت در مورد اصول بازاریابی تلفنی 19 اسلاید
پاورپوینت در مورد استاندارد حسابداری (فعالیتهای ساخت املاک)
پاورپوینت در مورد PTSD
پاورپوینت در مورد ارزش و شاخص های آن
پاورپوینت در مورد آیین‌نامه ‌و مقررات‌ حفاظت‌ در ریخته‌گری‌، آهنگری و جوشکاری‌

کلمات کلیدی :سلول های چرخه سلولی zwnj شود قسیم هسه zwnj های عنوان مثال قسیم سلولی های زنده دوک میوزی مرحله کروموزوم سلولی میzwnj کروماین انسان سانریول
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد درباره نظریه مولگولى تگامل

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 8 صفحه


قسمتی از متن .doc :

درباره نظریه مولکولى تکامل

ژاک لوسین مونو (J.monod) در سال ۱۹۱۰ در پاریس به دنیا آمد و در سال ۱۹۳۱ همانجا از دانشگاه فارغ التحصیل شد. در سال ۱۹۳۴ استادیار جانورشناسى شد و چند سال اول پس از فارغ التحصیلى درباره منشاء حیات به تحقیق پرداخت. طى جنگ جهانى دوم در سازمان مقاومت فعالیت داشت و پس از آن به انستیتو پاستور پیوست. در سال ۱۹۵۳ رئیس گروه زیست شیمى سلولى شد. در سال ۱۹۵۸ درباره ساخت آنزیم در باکترى جهش یافته با فرانسوا ژاکوپ (F.Jacob) و آرتور پاردى (A.Pardee) به همکارى پرداخت. این کار به تدوین نظریه تبیین فعالیت ژن و چگونگى روشن و خاموش شدن ژن ها در مواقع لزوم، توسط مونو و ژاکوب انجامید.

در سال ۱۹۶۰ آنها اصطلاح «اپرون» را براى گروهى از ژن ها معرفى کردند که با یکدیگر پیوند نزدیکى دارند و هر یک از آنها مرحله اى متفاوت از یک مسیر زیست شیمیایى را کنترل مى کند. سال بعد آنها وجود مولکولى به نام RNA ى پیامبر را فرض کردند که اطلاعات ژنتیکى لازم براى ساخت پروتئین را از اپرون به ریبوزوم ها، یعنى جایى که پروتئین ساخته مى شود، مى برد. مونو و ژاکوب به خاطر این کار جایزه نوبل پزشکى یا فیزیکى سال ۱۹۶۵ را گرفتند، جایزه اى مشترک با آندره لوف (A.Lwoff) که او هم روى ژنتیک باکترى کار مى کرد. در سال ۱۹۷۱ مونو مدیر انستیتو شد و در همان سال کتاب پرفروش «تصادف و ضرورت» را به چاپ رساند. او در این کتاب استدلال مى کند که حیات در اثر تصادف پدید آمده و در نتیجه پیامد ناگزیر فشار هاى ناشى از انتخاب طبیعى به وضعیت کنونى درآمده است.

این کتاب با همین عنوان توسط حسین نجفى زاده ترجمه و در سال ۱۳۵۹ توسط خود وى منتشر شده است. ژاک مونو در سال ۱۹۷۶ درگذشت.متن زیر ترجمه بخشى از فصل دوم کتاب «مسائل انقلاب علمى» (۱۹۷۴) به ویراستارى هار (R.Harre) است. این متن تحت عنوان «درباره نظریه مولکولى تکامل» طى روز هاى آینده در همین ستون عرضه خواهد شد.

آنچه مى خواهم امروز درباره اش صحبت کنم وضعیت کنونى نظریه تکامل است. اجازه دهید بى حاشیه بگویم هنگامى که از نظریه تکامل حرف مى زنم، دقیقاً از نظریه تکامل موجودات زنده درون چارچوب عمومى نظریه داروینى سخن مى گویم، نظریه اى که امروزه هنوز زنده است. در واقع این نظریه خیلى زنده تر از آن است که بسیارى از زیست شناسان ممکن است گمان کنند؛نظریه تکامل نظریه اى بسیار شگفت انگیز است. در ابتدا یادآورى این نکته لازم است که نظریه تکامل به علت مضامین عمومى آن از بسیارى جهات مهمترین نظریه علمى است که تاکنون تدوین شده. تردیدى نیست که هیچ نظریه علمى دیگرى چنین مضامین فلسفى، ایدئولوژیک و سیاسى عظیمى دربر نداشته است.

علاوه بر این نظریه تکامل از نظر جایگاه نیز بسیار شگفت انگیز است، زیرا با نظریه هاى فیزیکى کاملاً تفاوت دارد. هدف بنیادى نظریه هاى فیزیکى کشف قوانین عام )جهانى( است، قوانینى که در مورد تمام اشیاى جهان صدق مى کنند، با این امید که بتوان براساس این قوانین- یعنى براساس اصول نخستین- نتایجى استنباط کرد که پدیده هاى سرتاسر عالم را تبیین کنند. هنگامى که یک فیزیکدان به پدیده اى خاص توجه مى کند، امیدوار است بتواند نشان دهد که او مى تواند این پدیده را در قوانین عام، از اصولى نخستین، نتیجه بگیرد. در عوض نظریه تکامل هدف متفاوتى دارد. گستره کاربرد این نظریه جهانى نیست، بلکه تنها گوشه کوچکى از این جهان است، یعنى جهان موجودات زنده آن طور که ما امروزه آنها را در زمین مى شناسیم. هدف این نظریه را مى توان توضیح وجود تقریباً دو میلیون گونه جانور و در حدود یک میلیون گونه گیاه، به اضافه تعداد نا معلومى گونه باکترى تعریف کرد که امروزه بر سطح زمین زندگى مى کنند.این گوشه بسیار کوچکى از جهان است و هیچ معلوم نیست که آیا وجود این اشیاى بسیار خاص- موجودات زنده- را مى توان، یا هرگز بتوان از اصول نخستین استنباط کرد. من همین جا مى گویم که به دلایل بسیار عمیقى که سعى خواهم کرد تبیین کنم، باور ندارم انجام چنین کارى هرگز امکان پذیر باشد.ویژگى شگفت انگیز دیگر نظریه تکامل آن است که هرکسى فکر مى کند آن را مى فهمد؛ منظورم فلاسفه، دانشمندان علوم اجتماعى و نظایر آنها است. در حالى که در واقع تعداد اندکى عملاً آن را آن طور که هست، یا حتى آن طور که داروین بیانش کرده بود، مى فهمند. یا حتى از آن هم کمتر، طورى که ما اکنون مى توانیم در زیست شناسى آن را بفهمیم. در واقع اولین بد فهمى بزرگ توسط خود اسپنسر (H.Spencer) انجام شد. البته او یکى از اولین فیلسوفان تکاملى بزرگ بود، اما در عین حال نخستین کسى بود که نارسایى تکامل انتخابى - آن طور که خودش مى گفت- را در تبیین تکامل نشان داد.

فرض دوم نظریه تلفیقى آن است که کل توارث و در نتیجه کل فرآیندهاى ریخت زایى _ تمام آنچه یک گونه را از گونه دیگر یا یک فرد را از فرد دیگر متمایز مى سازد _ را باید منسوب به اطلاعات موجود در ژنوم دانست. زیرا این تنها اطلاعات موجود در یک فرد است که قابل انتقال به فرزندان آن است، تنها اطلاعاتى است که انتخاب مى تواند روى آن تاثیر داشته باشد. این فرضى بنیادى است _ ممکن است از شنیدن آن تعجب کنید _ که به راحتى مى شد آن را اثبات نشده دانست و عملاً چیزى در حدود بیست سال پیش نیز هنوز بسیارى از زیست شناسان آن را باور نداشتند.

این فرض تنها در نتیجه کشف سیستم «نسخه بردارى _ ترجمه» کاملاً پذیرفته شد و نتایجى که نشان دادند نه تنها ژنوم حاوى اطلاعات مربوط به ساختار مولکول ها است، بلکه در عین حال یک سیستم تنظیم کننده است که هم فرستنده و هم گیرنده اطلاعات کارکردى است. این هم در نظریه تلفیقى نهفته بود، تا حدى که نظریه تلفیقى جمعیت و در نتیجه کل خزانه ژنى را به عنوان واحد تکامل در نظر مى گیرد و نیز









سایر محصولات :
تحقیق در مورد درباره نظریه مولگولى تگامل

تحقیق در مورد درباره نظریه مولگولى...

تحقیق در مورد زنبوران عسل

تحقیق در مورد زنبوران عسل...

تحقیق درباره بررسی و مفهوم واقعی کسب و کار

تحقیق درباره بررسی و مفهوم واقعی...

تحقیق در مورد کاهش منو اکسید کربن 13 ص

تحقیق در مورد کاهش...

تحقیق در مورد درسهایى از تفسیر سوره نور

تحقیق در مورد درسهایى...

تاریخچه طراحی

تاریخچه طراحی...

تحقیق درباره بررسی عواقب بی توجهی به هنجارهای جامعه

تحقیق درباره بررسی عواقب بی...

تحقیق در مورد کالبد شکافی فعالیت مخفیانه خانه‌های عفاف در تهران 6 ص

تحقیق در مورد کالبد...

تحقیق در مورد زنان و اسلام 33 ص

تحقیق در مورد زنان و اسلام...

تحقیق در مورد دانستنی هایی از تغذیه

تحقیق در مورد دانستنی هایی از...

تحقیق درباره بررسی طرز کار و حساسیت وپایداری گاورنر ساده

تحقیق درباره بررسی طرز...

تحقیق در مورد کاربرد نانو در صنایع دریایی 14 ص

تحقیق در مورد کاربرد...

تحقیق درباره انواع بازار و مشتریهای آن

تحقیق درباره انواع...

تحقیق در مورد زن و سیاست در قرآن

تحقیق در مورد زن و سیاست در...

تحقیق در مورد برنامه ریزی نیمه معین SDP

تحقیق در مورد برنامه ریزی...

تحقیق در مورد کارآفرینی

تحقیق در مورد کارآفرینی...

تحقیق درباره اندیشة سیاسی نیچه

تحقیق درباره اندیشة سیاسی نیچه...

تحقیق در مورد کارآفرینی سنگ

تحقیق در مورد کارآفرینی...

تحقیق در مورد برنامه ریزی نیروی انسانی، کارمند یابی و انتخاب 22 ص

تحقیق در مورد برنامه...

تحقیق در مورد زن و سیاست در قرآن 21 ص

تحقیق در مورد زن و سیاست در...

تحقیق درباره انتشار و اهمیت بیماریهای فوزاریومی نیشکر

تحقیق درباره انتشار و اهمیت بیماریهای فوزاریومی...

تحقیق در مورد قیام 15 خرداد ، زمینه‏ساز انقلاب اسلامی

تحقیق در مورد قیام 15...

تحقیق در مورد برق

تحقیق در مورد برق...

تحقیق درباره اقتصاد و نمایش آن در زندگی

تحقیق درباره اقتصاد و...

دانلود مقاله روابط صنعتی با فرمت ورد word

دانلود مقاله روابط صنعتی با فرمت...

تحقیق در مورد قوم آریایی

تحقیق در مورد...

مقاله روابط صنعتی با فرمت ورد word

مقاله روابط صنعتی با...

تحقیق در مورد زمین شناسی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد بررسی علل گرایش جوانان مشهدی به پیامک فارسی و لاتین 34ص

تحقیق در مورد بررسی علل...

تحقیق در مورد قوانین هندبال

تحقیق در مورد قوانین...

تحقیق درباره اعتیاد

تحقیق درباره اعتیاد...

تحقیق در مورد زرتشت 20 ص

تحقیق در مورد زرتشت...

تحقیق در مورد قوتهای سه گانه نفس 9 ص

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان

تحقیق در مورد بررسی سطح نمرات فیزیک...

تحقیق درباره احیای فرهنگ محبت و مهربانی

تحقیق درباره احیای...

تحقیق در مورد قنات

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد زراعت غلات 21 ص

تحقیق در مورد زراعت غلات...

تحقیق درباره احادیث پیامبر

تحقیق درباره احادیث...

تحقیق در مورد بررسی میزان رضایت دانشجویان از پرسنل اداری دانشگاه آزاد

تحقیق در مورد بررسی میزان رضایت دانشجویان...

تحقیق درباره احادیث درباره تربیت

تحقیق درباره احادیث درباره...

تحقیق در مورد زراعت ذرت

تحقیق در مورد زراعت...

تحقیق در مورد بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته ا ز کتاب مدیریت استرس 93 ص

تحقیق در مورد بررسی محتوای قضیه...

تحقیق درباره آموزش و پرورش خلاقیت

تحقیق درباره آموزش و پرورش...

تحقیق در مورد بررسی پتروگرافی و پترولوژِی گابروهای کمپلکس افیولیتی شرق ایر

تحقیق در مورد بررسی پتروگرافی...

تحقیق درباره آسم

تحقیق درباره آسم...

تحقیق در مورد ریا و ریا کاری 15 ص

تحقیق در مورد ریا و ریا کاری...

تحقیق در مورد برآورد جمعیت 22 ص

تحقیق در مورد برآورد جمعیت 22 ص...

تحقیق در مورد ریشه گیاه

تحقیق در مورد ریشه...

تحقیق در مورد بخشهای کاتالوگ و اطلاعات قطعات

تحقیق در مورد بخشهای...

تحقیق در مورد روشهای تربیت دینی

تحقیق در مورد روشهای...

تحقیق در مورد عقود
تحقیق در مورد شق القمر
تحقیق در مورد نظریه پیچیدگی
تحقیق در مورد شوری خاک 70 ص
تحقیق در مورد سیاره
تحقیق در مورد سیمان 35 ص
تحقیق در مورد سیب
پاورپوینت در مورد ارتقای سلامت و آموزش بهداشت
تحقیق در مورد شاه
تحقیق در مورد سینما 96 ص
تحقیق در مورد شهرسازی
تحقیق در مورد سیمین بهبهانی
پاورپوینت در مورد آشنایی با چرخه بهره وری
پاورپوینت در مورد آثار جریان الکتریکی
پاورپوینت در مورد ارتقای سلامت و آموزش بهداشت
پاورپوینت در مورد آرایه ها و ساختار ها در زبان برنامه نویسی
پاورپوینت در مورد آشنایی با چرخه بهره وری
پاورپوینت در مورد اتاق بازرگانی
پاورپوینت در مورد آناتومی انسانی
پاورپوینت در مورد آشنایی با داروی آل تیب
پاورپوینت در مورد آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کا لادرسیستم هماهنگ شده
پاورپوینت در مورد آشنایی با همدان
پاورپوینت در مورد آثار جریان الکتریکی
پاورپوینت در مورد آرایه‌ها در متلب

کلمات کلیدی :درباره نظریه مولکولى نظریه مولگولى گامل درباره نظریه مولگولى مورد درباره نظریه نظریه کامل این نظریه نظریه لفیقى موجودا زنده شگف انگیز هاى فیزیکى نظریه اطلاعا بسیار laquo نخسین انگیز
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد قرآن بیان گننده حقوق خالق و مخلوق 76 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات


دسته بندی : وورد


نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )


تعداد صفحه : 101 صفحه




قسمتی از متن .doc :



‏1


‏قرآن بیان کننده حقوق خالق و مخلوق


‏قر‏آن‏ بی‏ا‏ن‏ کننده حقوق خالق و مخلوق


‏دفاع کننده از حقوق واقعی و عادل‏ا‏ن‏ه بشر


‏و نش‏ا‏ن‏ دهنده راه سعادت و رستگاری ‏ا‏ن‏س‏ا‏ن‏ ها


‏از مطالب مورد اشاره در این جزوه: پاسخ قر‏آن‏ به بعضی شبهات :


‏جرائمی که مجازات دنیائی ‏آن‏ ها در قر‏آن‏ مشخص گردیده است


‏حق‏و‏ق زن، بعضی اهداف حجاب و فلسفه تعدد زوجات


‏موارد تجویز جنگ در اسلام


‏بعضی رفتارهای شرک آمیز


‏ضرورت اصلاح قو‏ا‏ن‏ین و تبلیغات خلاف قر‏آن‏


‏راه وحدت و پیشرفت مسلم‏ا‏ن‏ا‏ن‏ و ....


‏1


‏قرآن بیان کننده حقوق خالق و مخلوق


‏قر‏آن‏ بی‏ا‏ن‏ کننده حقوق خالق و مخلوق


‏دفاع کننده از حقوق واقعی و عادل‏ا‏ن‏ه بشر


‏و نش‏ا‏ن‏ دهنده راه سعادت و رستگاری ‏ا‏ن‏س‏ا‏ن‏ ها


‏از مطالب مورد اشاره در این جزوه: پاسخ قر‏آن‏ به بعضی شبهات :


‏جرائمی که مجازات دنیائی ‏آن‏ ها در قر‏آن‏ مشخص گردیده است


‏حق‏و‏ق زن، بعضی اهداف حجاب و فلسفه تعدد زوجات


‏موارد تجویز جنگ در اسلام


‏بعضی رفتارهای شرک آمیز


‏ضرورت اصلاح قو‏ا‏ن‏ین و تبلیغات خلاف قر‏آن‏


‏راه وحدت و پیشرفت مسلم‏ا‏ن‏ا‏ن‏ و ....


‏2


‏قرآن بیان کننده حقوق خالق و مخلوق


‏بسم الله الرحم‏ـ‏ن‏ الرحی‏ـ‏م


‏«‏ ... ‏الحمدُ لِلّهِ و سلامٌ علی عباده الذینَ اصطفی‏ ‏»


‏با سلام و اداء احترام ‏–‏ بمنظور تضارب آراء، شکوفایی ‏ا‏ن‏دیشه ها و اصلاح امور در جهت خشنودی پروردگار متعال به استحضار می رس‏ا‏ن‏م :


‏1- پیشگفتار :


‏در صورتیکه عقاید، اعمال و قو‏آن‏ین خویش را به آیات روشن و محکم قر‏آن‏ منطبق نمائیم علاوه بر ‏آن‏که موجبات رستگاری اخروی خود را مهیا می کنیم دامنه عدالت، ‏آ‏زادی، رفاه، امنیت و سایر نیکویی ها را در دنیا گسترش خواهیم داد:


‏بعضی قول و حدیث ها حق را به باطل پوش‏ان‏ده و شرک و خرافه را به توحید و یگ‏ا‏ن‏ه پرستی آمیخته و تفرقه و فساد را افزایش داده ‏ا‏ن‏د و به بی‏ا‏ن‏ قر‏آن‏ که می فرماید: ‏«‏ ‏... ‏لِمَ تَلْبِسونَ الْحَقَّ بِالباطلِ ‏... چرا حق را به باطل ‏


‏می پوش‏آن‏ید ...( 71 آل عمر‏آن‏) ‏وَمِنَ النَّاسِ مَن ‏یَشْتَرِی لَهْوَ الْحَدِیثِ لِیُضِلَّ عَن سَبِیلِ اللَّهِ بِغَیْرِ عِلْمٍ‏... ‏–‏ و از مردم‏ا‏ن‏ کس‏ا‏ن‏ی( هستند که) بدون د‏ا‏ن‏ش، خریدار روایاتی بیهوده ‏ا‏ن‏د تا( خود و دیگر‏ا‏ن‏ را) از راه خد‏ا گم نمایند ...


‏«‏6 لقم‏ا‏ن‏)‏»‏ برخی از ما ‏ا‏ن‏س‏ا‏ن‏ ها ند‏ا‏ن‏سته به تعدادی از احادیث نادرست گرایش پیدا کرده و بعضی از اعتقادات و اعمال خود را بر اساس ‏آن‏ ها شکل داده ایم ، در حالیکه طبق بعضی بررسی ها و به تصریح آیاتی که نمونه هایی از ‏آن‏ ها ذیلاً بی‏ا‏ن‏ می شود قر‏آن‏ کریم بهترین حدیث، کتاب هدایت خدا، نور، ق‏ا‏ن‏ونی کامل و نعمتی تمام، فرق‏ا‏ن‏ و میز‏ا‏ن‏ سنجش حق و باطل، رحمت و بی‏ا‏ن‏ کننده همه حقایق مورد نیاز برای هدایت و کمال و رستگاری بشر میباشد، و حضرت محمد(ص) نیز رسول خدا و ابلاغ کننده قر‏آن‏، امام و رحمت و در متابعت از قر‏آن‏ و درعمل به دستورات ‏آن‏ سر‏مشقی نیکو برای جه‏ا‏ن‏ی‏ا‏ن‏ بوده ، ‏آن‏ حضرت و سایر ‏ا‏ن‏س‏ا‏ن‏ ها مخصوصاً مسلم‏انا‏ن‏ به تمسک به قر












سایر محصولات :
تحقیق در مورد قرآن بیان گننده حقوق خالق و مخلوق 76 ص

تحقیق در مورد قرآن...

تحقیق در مورد کابل متقاطع

تحقیق در مورد کابل متقاطع...

تحقیق در مورد کاربرد مواد دیرگداز در صنایع آهن و فولاد 127 ص

تحقیق در مورد کاربرد...

تحقیق در مورد کلم بروکسل 14 ص

تحقیق در مورد کلم...

تحقیق در مورد کارخانه شیر ومحصولات لبنی پگاه مشهد 30ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کار با داده های آماری کامل

تحقیق در مورد کار با...

تحقیق در مورد قانون مالیاتهای مستقیم

تحقیق در مورد قانون مالیاتهای مستقیم...

تحقیق در مورد قارچهای خوراکی 40 ص

تحقیق در مورد قارچهای...

تحقیق در مورد قارچهای خوراکی صدفی60ص

تحقیق در مورد قارچهای خوراکی صدفی60ص...

تحقیق در مورد قالی بافی 29 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد فیلترینگ 47 ص

تحقیق در مورد فیلترینگ...

تحقیق در مورد قارچ دکمه ای 36 ص

تحقیق در مورد قارچ دکمه ای...

تحقیق در مورد فیش های تبلیغی 146 ص

تحقیق در مورد فیش های تبلیغی ...

تحقیق در مورد فلسفه آفرینش انسان از دیدگاه قرآن 23ص

تحقیق در مورد فلسفه آفرینش...

تحقیق در مورد فلش 43 ص

تحقیق در مورد فلش 43 ص...

نقد داستان کوتاه The Revolt of Mother by Mary E. Wilkins Freeman

نقد داستان...

تحقیق درباره ی B211 جوشکاری و قوس الکتریکی

تحقیق درباره ی ...

تحقیق درباره ی جوشکاری 0775

تحقیق درباره ی...

تحقیق در مورد کنترل کیفیت 85 ص

تحقیق در مورد کنترل کیفیت 85...

تحقیق در مورد گاز پارس جنوب

تحقیق در مورد گاز پارس جنوب...

تحقیق در مورد کیس و پاور

تحقیق در مورد کیس و پاور...

تحقیق در مورد گربه

تحقیق در مورد گربه...

تحقیق در مورد کلسیم

تحقیق در مورد کلسیم...

تحقیق در مورد کتابفروشی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کرم ابریشم

تحقیق در مورد کرم...

تحقیق در مورد کارخانه ذوب آهن در ایران 18 ص

تحقیق در مورد کارخانه ذوب آهن در...

تحقیق در مورد کارآموزی دستگاه تراش و دستگاه فرزو CNC 35ص

تحقیق در مورد کارآموزی...

تحقیق در مورد کودکان دو زبانه و چالشها و مشکلات آموزشی آنها

تحقیق در مورد کودکان دو زبانه و...

تحقیق در مورد کتاب آداب سفر 33ص

تحقیق در مورد کتاب آداب سفر 33ص...

تحقیق در مورد کارخانه ایران کاوه سایپا 47 ص

تحقیق در مورد کارخانه ایران کاوه...

تحقیق در مورد کالاها 24 ص

تحقیق در مورد کالاها...

تحقیق در مورد کاربرد میکروارگانیسم ها در تولید آنتی بیوتیک ها و ارتباط آن 81 ص

تحقیق در مورد کاربرد...

تحقیق در مورد کارآیی مشاوران

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد قانون گازهای کامل ونظریه جنبشی 16 ص

تحقیق در مورد قانون گازهای کامل...

تحقیق در مورد قارچ 101ص

تحقیق در مورد قارچ 101ص...

تحقیق در مورد فرهنگ سازی برای پرورش کودک خلاق 46 ص

تحقیق در مورد فرهنگ سازی برای...

تحقیق در مورد فناوری هسته ای و کاربرد نظامی

تحقیق در مورد فناوری هسته...

تحقیق در مورد فنون فروشندگی صنوف 101 ص

تحقیق در مورد فنون فروشندگی...

تحقیق در مورد فلسفه سجده در نماز 14 ص

تحقیق در مورد فلسفه سجده در...

تحقیق در مورد فقر 22 ص

تحقیق در مورد فقر...

تحقیق در مورد فرهنگ وقف در مکاتب و ادیان 100 ص

تحقیق در مورد فرهنگ وقف در...

عنوان مقاله اقتصاد خرد نفت word 21 صفحه

عنوان مقاله اقتصاد خرد ...

عنوان مقاله بکارگیری سیستم هزینه یابی هدف در صنعت بتنword 20 صفحه

عنوان مقاله بکارگیری سیستم هزینه...

تحقیق در مورد عقود
تحقیق در مورد شق القمر
تحقیق در مورد نظریه پیچیدگی
تحقیق در مورد شوری خاک 70 ص
تحقیق در مورد سیاره
تحقیق در مورد سیب
تحقیق در مورد سیمان 35 ص
پاورپوینت در مورد ارتقای سلامت و آموزش بهداشت
تحقیق در مورد شاه
تحقیق در مورد شهرسازی
تحقیق در مورد سینما 96 ص
تحقیق در مورد سیمین بهبهانی
پاورپوینت در مورد آشنایی با چرخه بهره وری
پاورپوینت در مورد آثار جریان الکتریکی
پاورپوینت در مورد ارتقای سلامت و آموزش بهداشت
پاورپوینت در مورد آرایه ها و ساختار ها در زبان برنامه نویسی
پاورپوینت در مورد آشنایی با چرخه بهره وری
پاورپوینت در مورد اتاق بازرگانی
پاورپوینت در مورد آناتومی انسانی
پاورپوینت در مورد آشنایی با داروی آل تیب
پاورپوینت در مورد آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کا لادرسیستم هماهنگ شده
پاورپوینت در مورد آشنایی با همدان
پاورپوینت در مورد آثار جریان الکتریکی
پاورپوینت در مورد آرایه‌ها در متلب

کلمات کلیدی :کننده حقوق خالق بیان کننده حقوق عدد زوجا ‏موارد بعضی اهداف حجاب قر‏آن‏ مشخص گردیده بعضی شبها ‏جرائمی مجازا دنیائی ‏آن‏ زوجا ‏موارد جویز حقوق خالق کننده حقوق بیان کننده بی‏ا‏ن‏ کننده عدد زوجا زوجا ‏موارد جویز جنگ قر‏آن‏ کننده مخلوق بی‏ا‏ن‏ رسگاری ‏ا‏ن‏س‏ا‏ن‏ اصلاح ‏بعضی
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت نقش گروههای ذی نفوذ فشار و احزاب در خط مشی گذاری دولتی

پاورپوینت نقش گروههای ذی نفوذ ( فشار ) و احزاب در خط مشی گذاری دولتی

عنوان: پاورپوینت نقش گروههای ذی نفوذ ( فشار ) و احزاب در خط مشی گذاری دولتی

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint) قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 26 اسلاید

این فایل، شامل پاورپوینتی با عنوان " نقش گروههای ذی نفوذ ( فشار ) و احزاب در خط مشی گذاری دولتی " می باشد که در حجم 26 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تعریف گروه های ذی نفوذ

ویژگی های گروه های ذی نفوذ

صور گوناگون فعالیت های گروه های ذی نفوذ

طبقه بندی انواع گروه های ذی نفوذ ( گابریل آلموند )

گروههای ذی نفوذ فردی

گروههای ذی نفوذ بی هنجار

گروههای بی انجمن

گروههای نهادینه

گروههای انجمنی

طبقه بندی گروه های ذی نفوذ از لحاظ سازمان یافته بودن از دیدگاه گابریل آلموند

طبقه بندی گروه های ذی نفوذ بر اساس ابعاد محلی انجمنی

طبقه بندی گروههای ذی نفوذ براساس ابعاد میزان سیاسی بودن و نحوه عضویت از دیدگاه ووتن

طبقه بندی گروههای ذی نفوذ طبقه بندی گروههای ذی نفوذ برحسب کارکردهای چندگانه نظام اجتماعی

گروههای ذی نفوذ از نظر ساختاری

گروههای ذی نفوذ از لحاظ شدت تأثیرگذاری بر امور سیاسی و خط مشی دولتی

روش های تأثیرگذاری ( نفوذ ) گروههای ذی نفوذ

کانالها یا راههای تأثیرگذاری ( نفوذ ) گروههای ذی نفوذ

نقش های گروههای ذی نفوذ

تعریف احزاب سیاسی

مهمترین عوامل شکل گیری احزاب سیاسی

طبقه بندی احزاب بر حسب عقاید و گرایش های عقیدتی(لارنس لاول)

طبقه بندی احزاب در نظام های مختلف سیاسی

مقایسه گروه های ذی نفوذ و احزاب

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.









سایر محصولات :
پاورپوینت نقش گروههای ذی نفوذ فشار و احزاب در خط مشی گذاری دولتی

پاورپوینت نقش گروههای ذی...

پاورپوینت نظام سیاسی و خط مشی گذاری عمومی و نظریه پردازی

پاورپوینت نظام سیاسی...

پاورپوینت بازیگران و محیط خط مشی

پاورپوینت بازیگران و محیط خط...

تحقیق درباره بررسی آتشفشان ها

تحقیق درباره بررسی آتشفشان ها...

پاورپوینت اجرای خط مشی گذاری

پاورپوینت اجرای خط مشی گذاری...

پاورپوینت مدیریت دولتی نوین

پاورپوینت مدیریت دولتی نوین...

پاورپوینت سطح بوروکراسی

پاورپوینت سطح بوروکراسی...

تحقیق درباره آبنما در طراحی پارک و باغهای ایرانی

تحقیق درباره آبنما در طراحی پارک...

پاورپوینت ارزیابی خط مشی گذاری

پاورپوینت ارزیابی خط مشی گذاری...

پاورپوینت کیفیت زندگی کاری

پاورپوینت کیفیت زندگی کاری...

تحقیق دربارهانواع مواد و مصالح ساختمانی ‌

تحقیق دربارهانواع مواد و مصالح...

پاورپوینت ارگونومی؛ علم متناسب کردن کار با انسان

پاورپوینت ارگونومی؛ علم متناسب کردن کار با...

تحقیق درباره بررسی انواع خاک

تحقیق درباره بررسی انواع خاک...

پاورپوینت روابط مؤثر با کارکنان

پاورپوینت روابط مؤثر با کارکنان...

پاورپوینت آشنایی با معاملات آتی در بورس کالای ایران

پاورپوینت آشنایی با معاملات آتی...

پاورپوینت آشنایی با بورس اوراق بهادار

پاورپوینت آشنایی با...

تحقیق درباره ایمن سازی سازه و بنا

تحقیق درباره ایمن سازی...

تحقیق درباره انواع سقف کرمیت

تحقیق درباره انواع سقف کرمیت...

تحقیق درمورد انواع سدها

تحقیق درمورد انواع سدها...

تحقیق درباره انواع خاک

تحقیق درباره انواع...

تحقیق درباره اندازه گیری مقاومت به روش پل و تستون و پل تار

تحقیق درباره اندازه گیری مقاومت...

تحقیق درمورد افیولیت ها

تحقیق درمورد افیولیت ها...

تحقیق درباره ایمنی ساختمان

تحقیق درباره ایمنی ساختمان...

پاورپوینت کسب و کار و تجارت الکترونیک

پاورپوینت کسب و...

پاورپوینت اصول مقاله نویسی

پاورپوینت اصول مقاله نویسی...

پاورپوینت مهندسی فناوری اطلاعات _66 اسلاید

پاورپوینت مهندسی فناوری اطلاعات _66 اسلاید...

پاورپوینت مهندسی فناوری اطلاعات _66 اسلاید

پاورپوینت مهندسی فناوری اطلاعات...

پاورپوینت مهندسی فناوری اطلاعات _66 اسلاید

پاورپوینت مهندسی فناوری اطلاعات _66...

پاورپوینت مهندسی فناوری اطلاعات _66 اسلاید

پاورپوینت مهندسی فناوری اطلاعات...

پاورپوینت معرفی پایگاه ISI

پاورپوینت معرفی پایگاه ISI...

پاورپوینت معرفی پایگاه ISI

پاورپوینت معرفی پایگاه ISI...

پاورپوینت معرفی پایگاه ISI

پاورپوینت معرفی پایگاه ISI...

پاورپوینت معرفی پایگاه ISI

پاورپوینت معرفی پایگاه ISI...

پاورپوینت توانمندسازی و اشتغال‌زایی جواناناز طریق فن‌آوری انقلابی ارتباطاتی و اطلاعاتی_31 اسلاید

پاورپوینت توانمندسازی و اشتغال‌زایی جواناناز طریق...

پاورپوینت توانمندسازی و اشتغال‌زایی جواناناز طریق فن‌آوری انقلابی ارتباطاتی و اطلاعاتی_31 اسلاید

پاورپوینت توانمندسازی و اشتغال‌زایی جواناناز...

پاورپوینت توانمندسازی و اشتغال‌زایی جواناناز طریق فن‌آوری انقلابی ارتباطاتی و اطلاعاتی_31 اسلاید

پاورپوینت توانمندسازی و اشتغال‌زایی جواناناز طریق فن‌آوری...

پاورپوینت توانمندسازی و اشتغال‌زایی جواناناز طریق فن‌آوری انقلابی ارتباطاتی و اطلاعاتی_31 اسلاید

پاورپوینت توانمندسازی و اشتغال‌زایی جواناناز طریق فن‌آوری...

راهنمایی خوب برای شروع یا پر رونق شدن کسب و کار اینترنتی شما.

راهنمایی خوب برای...

پاورپوینت فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی _28 اسلاید

پاورپوینت فن آوری...

پاورپوینت فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی _28 اسلاید

پاورپوینت فن آوری ارتباطات و...

پاورپوینت فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی _28 اسلاید

پاورپوینت فن آوری ارتباطات...

پاورپوینت فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی _28 اسلاید

پاورپوینت فن آوری ارتباطات و...

ژورنال High_perfor mance large air_gap capacitive wireless power transfer system for electric vehicle charging از انتشارات IEEE

ژورنال High_perfor mance large air_gap...

پاورپوینت عوامل موثر بر سلامت جامعه _44 اسلاید

پاورپوینت عوامل موثر بر...

پاورپوینت عوامل موثر بر سلامت جامعه _44 اسلاید

پاورپوینت عوامل موثر...

پاورپوینت عوامل موثر بر سلامت جامعه _44 اسلاید

پاورپوینت عوامل موثر...

پاورپوینت عوامل موثر بر سلامت جامعه _44 اسلاید

پاورپوینت عوامل موثر بر سلامت...

فروش طرح سی ان سی پنل دکوراتیو گل رز

فروش طرح سی ان سی...

فروش طرح سی ان سی پنل دکوراتیو گل رز

فروش طرح سی ان سی پنل...

پاورپوینت مالیات بر درآمد درحسابداری مالی( ویژه ارائه کلاسی درس تئوری حسابداری)
پاورپوینت ریسک های مسئولیت
پاورپوینت ریسک های اموال و دارایی
پاورپوینت ریسک های اشخاص
پاورپوینت اصول مدیریت ریسک و بیمه
پاورپوینت اصول قانونی در ریسک و بیمه
پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت ریسک
پاورپوینت مباحث پیشرفته در مدیریت ریسک
پاورپوینت تاریخچه پیدایش مدیریت ریسک و برنامه های ایمنی
پاورپوینت بیمه و ریسک
پاورپوینت انواع ریسک در جامعه
پاورپوینت منحنی یادگیری (ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت )
پاورپوینت تجزیه و تحلیل گرایشات هزینه (ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت )
پاورپوینت الگو برداری از بهترین عملکردها (ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت )
پاورپوینت داراییها و شیوه تعیین ارزش آنها (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری حسابداری)
دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و مدیریت دانش
دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و کسب مزیت رقابتی
دانلود پاورپوینت مدیریت تعارض و مذاکره
دانلود پاورپوینت رفتار سازمانی ( فصل اول کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان )
پاسخنامه تشریحی سوالات کارشناسی ارشد نظریه های عمومی مدیریت رشته مدیریت اجرایی در سال 1393
دانلود پاورپوینت انگیزش و نظریه های آن
دانلود پاورپوینت مدیریت فشار روانی
دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباطات سازمانی
دانلود پاورپوینت مبانی رفتار فرد ( فصل سوم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی )
دانلود پاورپوینت (اسلاید)ساختار اجتماعی سازمان
مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی اقلام تعهدی و عملکرد بازده سهام بر اساس فعالیت های تامین مالی خارجی به همراه اصل مقاله
دانلود پاورپوینت سیستم پاداش (فصل دهم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت)
دانلود پاورپوینت (اسلاید) هوش
دانلود پاورپوینت مفاهیم زیربنایی مدیریت استراتژیک
دانلود پاورپوینت سیستم و نگرش سیستمی ( فصل اول کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم های دکتر شمس السادات زاهدی )
پاورپوینت نظام سیاسی و خط مشی گذاری عمومی و نظریه پردازی
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت بازیگران و محیط خط مشی
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت اجرای خط مشی گذاری
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت مدیریت دولتی نوین
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت سطح بوروکراسی
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت ارزیابی خط مشی گذاری
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود اکسل داده های نسبتهای مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 1386 الی 1394
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود خلاصه جامع کتاب مدیریت اسلامی تألیف دکتر سید علی اکبر افجه ای (ویژه داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت)
توضیحات بیشتر - دانلود
حل تشریحی و جامع مسائل فصل 2 الی 8 کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سوات (SWOT)
دانلود پاورپوینت رفتار سازمانی ( فصل اول کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان )
دانلود پاورپوینت قدرت و سیاست (فصل یازدهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)
حل تشریحی و جامع مسائل فصل 2 الی 8 کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر
دانلود پاورپوینت مدیریت بازار و بسیج منابع انسانی (فصل یازدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)
دانلود پاورپوینت بررسی و کنترل فرمها (فصل هفتم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی)
دانلود پاورپوینت بازارهای اوراق بهادار (فصل سوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)
دانلود پاورپوینت مدیریت فشار روانی
دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ( فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی تألیف کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دانلود پاورپوینت سیستم پاداش (فصل دهم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت)
دانلود پاورپوینت مدیریت بهره وری فرد و سازمان (فصل سیزدهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)
دانلود پاورپوینت سازمانهای پولی و مالی بین المللی
دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل شرکت (فصل چهاردهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)
دانلود پاورپوینت مفاهیم اصلی انگیزش (فصل چهارم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)

کلمات کلیدی :مشی گذاری دولتی تأثیرگذاری نفوذ گروههای گروه های نقش گروههای مشی گذاری گذاری دولتی نفوذ فشار بندی گروههای اوروینت نقش طبقه بندی گروههای احزاب دولتی گذاری اوروینت تأثیرگذاری سیاسی
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

دانلود نت و تبلچر آهنگ به عشق دیدنت از ندیم

دانلود نت و تبلچر آهنگ به عشق دیدنت از ندیم

با سلام خدمت شما عزیزان

اینم نت و تبلچر آهنگ به عشق دیدنت از ندیم

که با دو فرمت "گیتار پرو" و "PDF" در اختیار شما عزیزان قرار میگیره

که شما دوستان پس از تهیه ملودی به راحتی میتوانید این ملودی زیبا رو دانلود کنید ولذت ببرید

نکته:این ملودی فقط مخصوص گیتار نوشته شده

"کانال رسمی وبلاگ گیتارینو"









سایر محصولات :
دانلود نت و تبلچر آهنگ به عشق دیدنت از ندیم

دانلود نت و...

ساختار لوویس و پرتکرار کنکورهای شیمی چند سال اخیر کنکور

ساختار لوویس و...

دانلود نت و تبلچر آهنگ نمیدونم از احسان خواجه امیری

دانلود نت و...

دانلود نت و تبلچر آهنگ دیدی از مرتضی پاشایی

دانلود نت و تبلچر آهنگ دیدی...

کامپوننت فارسی k2 جوملا

کامپوننت فارسی k2...

دانلود نت و تبلچر آهنگ تو رفتی از مرتضی پاشایی

دانلود نت و تبلچر آهنگ...

دانلود نت و تبلچر آهنگ تهران از سیاوش قمیشی

دانلود نت و تبلچر...

دانلود نت و تبلچر آهنگ سازش از مهدی یراحی

دانلود نت و تبلچر آهنگ سازش از...

اینترنت اشیاء

اینترنت اشیاء...

مقاله ترجمه شده استراتژی هایی برای بهبود تصمیم گیری مدیریتی

مقاله ترجمه شده استراتژی هایی برای بهبود...

کتاب و جزوه دستنویس حسابداری دولتی حبیب جعفر پور

کتاب و جزوه دستنویس حسابداری دولتی حبیب...

کنترل برداری موتور القایی

کنترل برداری موتور القایی...

گزارش کارآموزی بررسی سیستم حسابداری اداره تامین اجتماعی

گزارش کارآموزی بررسی سیستم...

پاسخ نامه حسابداری میانه 1 اسکندری

پاسخ نامه حسابداری میانه 1...

گزارش کار آموزی حسابداری پیمانکاری

گزارش کار آموزی حسابداری پیمانکاری...

آسیب شناسی و ترسیم وضعیت مطلوب شیمی در ایران

آسیب شناسی و ترسیم وضعیت مطلوب شیمی...

مقاله ترجمه شده قانون استقرار دفاتر دادرسی فوق العاده در دادگاه های کامبوج برای تعقیب مجرمانی که در طول دوره های انجام جرم کمپوچیا

مقاله ترجمه شده قانون استقرار...

واکنش های شیمی که باید در کنکور حفظ باشید

واکنش های شیمی که باید...

مقاله استفاده از اوزون در تصفیه و گندزدایی آب

مقاله استفاده از اوزون...

دعوت نامه زیارت عاشورا

دعوت نامه زیارت عاشورا...

مقاله ترجمه شده بررسی فناوری های اینترنت اشیا IOT، برنامه ها و چالش ها

مقاله ترجمه شده بررسی فناوری های اینترنت...

جزوه شیمی 3 دبیرستان فصل 2

جزوه شیمی 3 دبیرستان فصل 2...

جزوه شیمی کوانتومی و طیف سنجی

جزوه شیمی کوانتومی و طیف سنجی...

مقاله ترجمه شده شناسایی اهداف اجرایی ارگونومیک از دیدگاه کارشناسان ارگونومی ایران با استفاده از روش دلفی فازی

مقاله ترجمه شده شناسایی اهداف...

موزه هنرهای معاصر کامران دیبا

موزه هنرهای معاصر کامران دیبا...

مقاله ترجمه شده اجتناب از تراکم در شبکه های حسگر بی سیم hop_by_hop براساس ماشین بردار پشتیبانی ژنتیک

مقاله ترجمه شده اجتناب از تراکم در...

دانلود رام هواوی GR5 2017 اندروید 7.0 آسیامدل_BLL_L22

دانلود رام هواوی GR5 2017 اندروید...

ویلای شمس یا ویلای ساوه بر گرفته آثار تاریخی

ویلای شمس یا ویلای ساوه بر گرفته...

پاورپوینت درباره شیمی تجزیه دستگاهی

پاورپوینت درباره شیمی تجزیه دستگاهی...

پاورپوینت درباره شکست نور

پاورپوینت درباره شکست نور...

بازرگانی بین المللی

بازرگانی بین المللی...

مقاله ترجمه شده تجزیه و تحلیل مبتنی بر قواعد فازی انتقال فناوری شرکت در صنعت ماشین آلات تایوان

مقاله ترجمه شده تجزیه و...

پاورپوینت درباره شب یلدا

پاورپوینت درباره شب یلدا...

جزوه کوانتوم پیشرفته 1

جزوه کوانتوم پیشرفته 1...

پاورپوینت درباره سینما در معماری

پاورپوینت درباره سینما در معماری...

پاورپوینت درباره سیگار و دخانیات

پاورپوینت درباره سیگار...

مقاله ترجمه شده منطق فازی و روش RULA برای ارزیابی ریسک کاری

مقاله ترجمه شده منطق فازی و روش...

جزوه فصل 3 شیمی3

جزوه فصل 3 شیمی3...

پاورپوینت درباره سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاریاستان گلستان

پاورپوینت درباره سند...

مقاله ترجمه شده کارآفرینی در صنایع مهمانداری، گردشگری و اوقات فراغت

مقاله ترجمه شده کارآفرینی در صنایع مهمانداری،...

پاورپوینت درباره سم‌شناسی و مانیتورینگ دارو درمانی

پاورپوینت درباره سم‌شناسی و مانیتورینگ...

معرفی و تحلیل ساختمان آجر پوش در تهران

معرفی و تحلیل ساختمان آجر...

تست های شیمی معدنی پیشرفته

تست های شیمی معدنی پیشرفته...

پاورپوینت درباره سفری به درون سلول

پاورپوینت درباره سفری به درون سلول...

فرم قرارداد استفاده از خدمات مهندسی و مشاوره

فرم قرارداد استفاده از خدمات مهندسی و...

نمونه قرارداد خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی

نمونه قرارداد خدمات مسافرت...

نمونه قرارداد برنامه ریزی و نیازسنجی آموزشهای فنی و تخصصی مورد نیاز واحدهای صنعتی

نمونه قرارداد برنامه...

نمونه قرارداد خدمات حفاظت و نگهبانی

نمونه قرارداد ...

دانلود نت و تبلچر آهنگ کی بهتر از تو عارف
مجموعه آموزش 12 نوع ریتم 6/8 شاد (کلیپ)
دانلود نت و تبلچر آهنگ چشم تو از مهدی یراحی
دانلود نت و تبلچر آهنگ ستاره از حمید عسکری
دانلود نت و تبلچر آهنگ کار دادی دستم از پازل بند
دانلود نت و تبلچر آهنگ بزن زیر گریه از رضا شیری
دانلود نت و تبلچر آهنگ از دل بی قرارم سامان جلیلی
دانلود نت و تبلچر آهنگ پاییز شادمهر عقیلی
دانلود نت و تبلچر آهنگ طرفدار از شادمهر عقیلی
دانلود نت و تبلچر آهنگ اینه عادتم از سامان جلیلی
دانلود نت و تبلچر آهنگ بمون از محسن یگانه
دانلود نت و تبلچر آهنگ عشق اول از مهدی احمدوند
دانلود نت و تبلچر موسیقی متن دزدان دریایی کارائیب اثر هانس زیمر
دانلود نت و تبلچر آهنگ تقاص از حمید عسکری
دانلود نت و تبلچر آهنگ عشق تو صدام از مازیار فلاحی
دانلود نت و تبلچر آهنگ تقاص از حمید عسکری
دانلود نت و تبلچر موسیقی متن دزدان دریایی کارائیب اثر هانس زیمر
مجموعه آموزش 12 نوع ریتم 6/8 شاد (کلیپ)
دانلود نت و تبلچر آهنگ دیوونه جان از بابک جهانبخش
دانلود نت و تبلچر آهنگ عشق اول از مهدی احمدوند

کلمات کلیدی :تبلچر آهنگ عشق ینت این ملوی تبلچر
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

مجموعه 100 اقدام پژوهی با کیفیت عالی و قیمت مناسب

مجموعه 100 اقدام پژوهی با کیفیت عالی و قیمت مناسب

مجموعه اقدام پژوهی ها حاضر کامل ترین مجموعه در سطح اینترنت جهت استفاده معلمان، دبیران و فرهنگیان گرامی، و هچنین سایر افراد می باشد.

این مجموعه برای تمامی مقاطع دبستان متوسطه اول ، متوسطه دوم و ... قابل استفاده می باشد.

تمامی فایل ها در قالب فایل word بوده و قابل ویرایش است و به راحتی می توانید قبل از پرینت تغییرات مورد نظر خود را روی متن اعمال کنید.

اقدام پژوهی های حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. همچنین شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه میباشد.

قیمت مجموعه کامل اقدام پژوهی 15 هزار تومان میباشد









سایر محصولات :
مجموعه 100 اقدام پژوهی با کیفیت عالی و قیمت مناسب

مجموعه 100 اقدام پژوهی با کیفیت...

پکیج آموزشی درمانی خود دلگر‌م سازی آموزش دلگرمی _ 41 برگ ورد

پکیج آموزشی درمانی خود دلگر‌م سازی...

تحقیق درباره نقش معلمان در پیروزى انقلاب اسلامى ایران

تحقیق درباره نقش معلمان در پیروزى...

پروژه آمار مقایسه عملکرد تحصیلی دانش آموزان دارای مادران شاغل و غیر شاغل

پروژه آمار مقایسه عملکرد تحصیلی...

پروژه بررسی رابطة تحقیق و پژوهش و افزایش انگیزه و پیشرفت

پروژه بررسی رابطة تحقیق و...

تحقیق درباره نقش مالچ ها در زراعت دیم

تحقیق درباره نقش...

پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان CERQ_P گارنفسکی و همکاران 2001 6 برگ ورد

پرسشنامه نظم جویی...

تحقیق درباره نقش کراتین و گوانیدینواستیک اسید در متابولیسم انرژی

تحقیق درباره نقش کراتین و گوانیدینواستیک اسید...

پاورپوینت بررسی کیفیت سود_ 18 اسلاید

پاورپوینت بررسی کیفیت سود_ 18 اسلاید...

پرسشنامه نگرانی و بلاتکلیفی _ 3 برگ ورد

پرسشنامه نگرانی و...

پاورپوینت بررسی شکل گیری و تغییر باور، نگرش و رفتار_33 اسلاید

پاورپوینت بررسی شکل گیری و تغییر باور،...

سوالات مسابقات علمی_ارزشیابی_و بانک سوالات ازمون های پیشرفت تحصیلی دوم با بهترین کیفیت

سوالات مسابقات علمی_ارزشیابی_و...

پاورپوینت صورت جریان وجوه نقد استاندارد حسابداری شماره 2_ 47 اسلاید

پاورپوینت صورت جریان وجوه...

استانداردهای‌ کنترل کیفیت

استانداردهای‌ کنترل کیفیت...

استاندارد های ورزش قهرمانی آزمون آمادگی

استاندارد های ورزش قهرمانی آزمون آمادگی...

استاندارد و کیفیت

استاندارد و کیفیت...

استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 1 نحوه‌ ارائه‌ صورتهای‌ مالی‌

استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 1 نحوه‌ ارائه‌...

استاندارد روش اندازه‏گیری ید بر حسب ید ور پتاسیم در خوراک دام و طیور

استاندارد روش اندازه‏گیری ید بر...

تحقیق درباره نقش على علیه السلام در هجرت

تحقیق درباره نقش على علیه السلام...

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

موسسه استاندارد و...

پروتکل درمان وسواس کودکان با رویکرد ACT

پروتکل درمان وسواس کودکان با...

استاندارد روش اندازه‏گیری اوره و ازت آمونیاکی در خوراک دام و طیور

استاندارد روش اندازه‏گیری اوره و ازت آمونیاکی...

کارآفرینی کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف پت _ 50 برگ ورد

کارآفرینی کارگاه تولید ظروف یکبار...

پروژه بررسی عوامل موثر بر اختلالات یادگیری دانش آموزان

پروژه بررسی عوامل موثر بر اختلالات...

فریم کودکانه پسرانه

فریم کودکانه پسرانه...

پاورپوینت مسجد جامع اردستان _29 اسلاید

پاورپوینت مسجد جامع...

پروژه بررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت شغلی مدیران واحد های آموزشی

پروژه بررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت...

پاورپوینت کلیات تجزیه و تحلیل صورتهای مالی _ 52 اسلاید

پاورپوینت کلیات تجزیه و تحلیل صورتهای مالی...

پروژه بررسی فراوانی افسردگی در بیماران مبتلا به دیس پپسی مراجعه کننده به درمانگاه

پروژه بررسی فراوانی...

پروژه بررسی مردم شناسی طرح ها و نقوش لباس ها و بافته های ساسانی

پروژه بررسی مردم شناسی طرح ها...

پروژه بررسی مشکلات زندانیان زن پس از آزادی از زندان

پروژه بررسی مشکلات زندانیان...

پاورپوینت خیابان شریعتی تهران _ آشنایی با مبانی برنامه ریزی کالبدی _ 96 اسلاید

پاورپوینت خیابان شریعتی تهران ...

پروژه بررسی مقایسه ای هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان

پروژه بررسی مقایسه ای هوش و هیجان...

فریم کودکانه میمون های ملوان

فریم کودکانه میمون...

پروژه بررسی و مقایسه هوش هیجانی زنان ومردان کارمند

پروژه بررسی و...

پروژه بررسی میزان آشنایی معلمان علوم تجربی سال چهارم ابتدایی با اهداف درس علوم و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

پروژه بررسی میزان...

پرسشنامه اثربخشی مدیریت کلاس درس _ 7 برگ ورد

پرسشنامه اثربخشی مدیریت کلاس درس _ 7...

پرسشنامه سنجش و ارزیابی هوش هیجانی بر اساس مدل پالمر و استوف _ 2 برگ ورد

پرسشنامه سنجش و...

پروژه بررسی میزان تأثیر اردوهای تربیتی ـ آموزشی بر رشد شخصیت دانش آموزان

پروژه بررسی میزان تأثیر...

پاورپوینت درباره ملات های سیمانی

پاورپوینت درباره ملات های سیمانی...

تحقیق درباره نقش زنان در انقلاب اسلامی

تحقیق درباره نقش...

پاورپوینت درباره معماری ارگانیک

پاورپوینت درباره معماری ارگانیک...

پروژه بررسی میزان ونوع استفاده ازاینترنت توسط دانشجویان

پروژه بررسی میزان...

فریم لایه باز گل آفتابگردان | psd frame sunflower

فریم لایه باز گل...

تحقیق درباره نقش زن در اسلام

تحقیق درباره نقش زن...

پروژه بررسی نقش ارزیابی عملکرد در افزایش کار آیی کارکنان

پروژه بررسی نقش ارزیابی عملکرد در...

تحقیق درباره نقش روشنفکران شیعه و سنی در اتحاد مسلمانان

تحقیق درباره نقش روشنفکران شیعه...

پروژه بررسی و کنترل آلودگی صدا در شرکت صنایع تیغ ‌ایران

پروژه بررسی و کنترل آلودگی...

جزوه خلاصه نکات مبحث 7 پی و پی سازی ویرایش جدید

جزوه خلاصه نکات مبحث 7...

پاورپوینت درباره مدیریت ورزشی

پاورپوینت درباره مدیریت ورزشی...

چگونگی برطرف کردن ضعف املای دانش آموزان پایه چهارم
چگونگی بیشتر کردن نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان
چگونگی ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی در آموزشگاه
چگونگی کمک به پیشرفت دانش آموزان در درس ریاضی
چگونگی افزایش میل و رغبت دانش آموزان به وسیله ی روش های تدریس مشارکتی در ساعات جغرافیا
چگونگی افزایش ایجاد انگیزه و احساسات مثبت در دانش آموزان ازطریق راهبردهای فعال یادگیری
چگونگی ازبین بردن کژرفتاریهای اخلاقی در دانش آموزان
چالش ها ، مشکلات و موانع در رابطه با مشکلات واحد آموزشی (متوسطه اول) و ذکر راهکار ها و پیشنهادات
پکیج 9 فایل درس پزوهی پایه ششم ابتدایی
پکیج بیش از 50 فایل درس پژوهی کلاس پنجم با فرمت ورد قابل ویرایش
40 آگهی ترحیم آماده با فرمت ورد قابل ویرایش
تحقیق صفحه ۸۰ عربی نهم
جمعاوری اطلاعات صفحه 25 علوم ششم
پکیج طرح درس سالانه تمام دروس پایه دوم ابتدایی
جمع آوری اطلاعات صفحه ۲۴علوم پنجم .در ساعت سازی و طلافروشی ها از عدسی استفاده می کنند در این رابطه تحقیق کنید
طرح درس کلیه نشانه های الفبای فارسی اول ابتدایی
عنوان درس پژوهی ریاضی پایه چهارم ابتدایی آموزش مفهوم کسر
پیک نوروزی ششم ابتدایی 96
نمونه سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی مدارس
پکیج طرح درس سالانه تمام دروس پایه سوم ابتدایی
چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم دبستان ... را به درس ریاضی و جدول ضرب علاقه مند سازم؟
راههای تقویت انشا نویسی در دانش آموزان
حل المسائل کتاب ریاضی تکمیلی هفتم تیزهوشان
عنوان درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی پیدایش روستاها
نحوه برخورد با بلوغ زودرس در نوجوانان
علل افت تحصیلی در دانش آموزان و روشهای ایجاد انگیزه
پکیج طرح درس سالانه تمام دروس پایه سوم ابتدایی
عنوان درس پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی آشنایی با اشکال هندسی و ویژگی آنها
پیک نوروزی سوم ابتدایی 96
عنوان درس پژوهی بخوانیم پنجم ابتدایی کتاب های مرجع
مشکلات و راهکارهای روشهای نوین یادگیری در دانش آموزان
عنوان درس پژوهی بخوانیم پنجم ابتدایی درس سرود ملی
عنوان درس پژوهی ریاضی چهارم ابتدایی تقسیم های غیر اساسی با باقی مانده
مشکلات و راهکارها اختلالات یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی
طرح درس روزانه تمام دروس فارسی پایه سوم ابتدایی
اهداف و ابعاد تحریف خط امام (ره)
راههای آموزش تربیت اسلامی و عقلانی در دانش آموزان
عوامل موثر و روش های مقابله با افت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی
احساس مسئولیت معلمی در تعلیم و تربیت اسلامی
روشهای مدیریت کلاس و مهارت‎های ارتباط با دانش‎آموز
40 آگهی ترحیم آماده با فرمت ورد قابل ویرایش
پکیج طرح درس سالانه تمام دروس پایه دوم ابتدایی
پکیج طرح درس سالانه تمام دروس پایه سوم ابتدایی
پکیج طرح درس سالانه تمام دروس پایه سوم ابتدایی
چک لیست تمام دروس پایه سوم
طرح درس کلیه نشانه های الفبای فارسی اول ابتدایی
نمونه سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی مدارس
حل المسائل کتاب ریاضی تکمیلی هفتم تیزهوشان
پیک نوروزی ششم ابتدایی 96
جمع آوری اطلاعات صفحه ۲۴علوم پنجم .در ساعت سازی و طلافروشی ها از عدسی استفاده می کنند در این رابطه تحقیق کنید
طرح درس روزانه تمام دروس فارسی پایه سوم ابتدایی
جدول شرح عملکرد توصیفی تمام دروس ابتدایی در تمام پایه ها!(word)
چگونه توانستم دانش آموز ... را به درس پیام های آسمانی علاقه مند کنم؟
چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم دبستان ... را به درس ریاضی و جدول ضرب علاقه مند سازم؟
گزارش تخصصی دبیر ریاضی دبیرستان
پکیج طرح درس سالانه تمام دروس پایه چهارم ابتدایی
دانلود10 عدد پیشنهاد کوتاه ویژه مدیر و معلمان(ویژه فرم های ارزشیابی)
پکیج طرح درس سالانه تمام دروس پایه ششم دبستان
پیک نوروزی سوم ابتدایی 96
چگونه توانستم مشکلات روانخوانی دانش آموز دیر آموزم را برطرف نمایم ؟
روش های ارتقای سطح بهداشت فردی دانش آموزان در محیط مدرسه مربی بهداشت
بررسی نقش اردو ها و بازی های پرورشی در تربیت دانش آموزان
عنوان درس پژوهی ریاضی چهارم ابتدایی تقسیم های غیر اساسی با باقی مانده
پیک نوروزی پنجم ابتدایی 96
اهداف و ابزار نظام سلطه در تفرقه افکنی و دوقطبی کردن جامعه

کلمات کلیدی :قیت ناسب جوعه 100 اقدا پژوهی اقدا پژوهی شال کلیه ورد نیاز ناسب جوعه کیفیت عالی 100 اقدا جوعه 100 قیت ناسب پژوهی یباشد
  • رضا محسنی
  • ۰
  • ۰

دانلود مقاله معماری بررسی منطقه 5 اصفهان سنگتراشها








سایر محصولات :
دانلود مقاله معماری بررسی منطقه 5 اصفهان سنگتراشها

دانلود مقاله معماری...

فایل پاورپوینت درس هوش مصنوعی در 350 صفحه

فایل پاورپوینت درس هوش مصنوعی در...

پاورپوینت در مورد سیستمهای حمایت از تصمیم

پاورپوینت در مورد سیستمهای...

پاورپوینت سبک شیکاگو

پاورپوینت سبک شیکاگو...

پاورپوینت در باره ی یادگیری درخت تصمیم

پاورپوینت در باره ی یادگیری...

پردازش تحلیلی برخط برای پشتیبانی تصمیم

پردازش تحلیلی برخط...

دانلود مقاله معماری هند

دانلود مقاله معماری هند...

پاورپوینت تحلیل و بررسی مرکز خرید ژرژ سنت

پاورپوینت تحلیل و بررسی مرکز خرید...

آموزش مبانی کتیا V5_62015 سه قسمت

آموزش مبانی کتیا V5_62015 سه...

پاورپوینت خودباختگی فرهنگی

پاورپوینت خودباختگی فرهنگی...

فرم خروج کالا از انبار

فرم خروج کالا از...

فرم خام ابلاغ سفارشات به کارخانه

فرم خام ابلاغ سفارشات...

پاورپوینت استانداردهای فیزیکی مدرسه ابتدایی

پاورپوینت استانداردهای فیزیکی...

پاورپوینت ابعاد و اندازه های استاندارد در مجتمع های مسکونی

پاورپوینت ابعاد و اندازه های استاندارد...

پاورپوینت درباره سرطان و راههای پیشگیری

پاورپوینت درباره سرطان و راههای پیشگیری...

فایل پاورپوینت درس مبانی دیجیتال 2 در173 صفحه

فایل پاورپوینت درس مبانی دیجیتال 2...

پاورپوینت در مورد مهارت سنجش یادگیری

پاورپوینت در مورد مهارت...

پاورپوینت درباره درست کردن مواد گوناگون از سنگ

پاورپوینت درباره درست...

پاورپوینت در مورد فرایند دگرگونی و سنگهای دگرگون شده

پاورپوینت در مورد فرایند دگرگونی...

پاورپوینت تعدادی از دستورات اتوکد

پاورپوینت تعدادی از دستورات...

پاورپوینت درباره معرفی تصویری خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران

پاورپوینت درباره معرفی...

پاورپوینت در مورد اشتغالزایی در حوزه فناوری اطلاعات

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت آشنائی با انواع مبدلها قسمت اول

پاورپوینت آشنائی...

پاورپوینت نگاهی بر امنیت شبکه

پاورپوینت نگاهی بر امنیت...

پاورپوینت نگاهی بر امنیت شبکه

پاورپوینت نگاهی بر...

پاورپوینت در مورد هم اندیشی ساختار مناسب صنعت پتروشیمی

پاورپوینت در مورد هم اندیشی ساختار مناسب...

پاورپوینت نگاهی بر امنیت شبکه

پاورپوینت نگاهی بر امنیت...

پاورپوینت نگاهی بر امنیت شبکه

پاورپوینت نگاهی بر...

پاورپوینت ریسک های مسئولیت

پاورپوینت ریسک های مسئولیت...

پاورپوینت ریسک های اموال و دارایی

پاورپوینت ریسک های اموال و...

پروژه پاورپوینت با موضوع ریتم در معماری

پروژه پاورپوینت با موضوع ریتم در معماری...

دانلود پروژه دانشجویی پیرامون طلاق فرمتdoc

دانلود پروژه دانشجویی...

آموزش بدست آوردن بیتکوینه رایگان

آموزش بدست آوردن بیتکوینه رایگان...

پاورپوینت در مورد سامانه تولید دسته ای

پاورپوینت در مورد سامانه تولید...

پاورپوینت در مورد نقش مواد معدنی در فعالیت های ورزشی

پاورپوینت در مورد نقش مواد معدنی...

پاورپوینت در مورد ضرورت استفاده از نمکهای تصفیه شده یددار

پاورپوینت در مورد ضرورت استفاده...

آزمون سنجش ظرفیت حافظه ی فعال

آزمون سنجش ظرفیت...

دانلود پروژه دانشجویی پیرامون ایجاد وراه اندازی باشگاه پرورش اندام فرمتdoc

دانلود پروژه دانشجویی پیرامون...

دانلود پاورپوینت سالمونلوز

دانلود پاورپوینت سالمونلوز...

پاورپوینت درباره سالمنــدی

پاورپوینت درباره سالمنــدی...

پاورپوینت در مورد سالک

پاورپوینت در مورد سالک...

پاورپوینت درباره آشنایی با نظام معاینات سلامت شغلی

پاورپوینت درباره آشنایی با نظام...

پاور پوینت چرخه کربس

پاور پوینت چرخه...

پاورپوینت ریسک های مسئولیت

پاورپوینت ریسک های مسئولیت...

دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون میکروفن فرمتdoc

دانلود تحقیق جامع...

پاورپوینت ریسک های اموال و دارایی

پاورپوینت ریسک های اموال و دارایی...

دانلود پروژه دانشجویی پیرامون بررسی اقتصادی در رابطه با راه اندازی کتابفروشی فرمتdoc

دانلود پروژه دانشجویی پیرامون بررسی...

دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون کتاب و کتابخانه در تمدن اسلامی و جایگاه آن در ایران و دلایل افول این کتابخانه ها فرمتdoc

دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون کتاب...

دانلود گزارش کارآموزی در کارگاه ریخته گری فرمتdoc

دانلود گزارش کارآموزی در...

دانلود مقاله کارشناسی سیستم های DCS و PLC کارخانه آلومینای جاجرم
دانلود مقاله کارشناسی کاربرد فلو سنجها در آلومینای جاجرم
دانلود مقاله کارشناسی بررسی بیولوژیکی دستگاه شنوایی خط جانبی در ماهیان مختلف
دانلود مقاله کارشناسی کشت پروتوپلاست گیاهی، سلول گیاهی، بافت و کشت اندام گیاهی
دانلود مقاله کارشناسی سیستم جمع آوری شیرابه در مدفن پسماند
مقاله کارشناسی مقایسه مبانی فکری و سنت شعری رودکی و نیما یوشیج
مقاله بخش اداری مالی مخابرات دکتر حسابی
مقاله کارشناسی نگرشی بر ساختار و محتوای اشعار و آثار سیمین بهبهانی شاعر معاصر
پکیج رشته علوم اجتماعی و جامعه شناسی
پکیج رشته حسابداری
دانلود مقاله معماری هند
توضیحات بیشتر - دانلود
مقاله کارشناسی نگرشی بر ساختار و محتوای اشعار و آثار سیمین بهبهانی شاعر معاصر
دانلود مقاله معماری بررسی منطقه 5 اصفهان (سنگتراشها)
دانلود مقاله میراث فرهنگی و نقش آن در جذب توریست
دانلود مقاله حمام های صخره ای آذربایجان شرقی
دانلود مقاله بررسی دگرگونی های صادرات و اقتصاد کشور

کلمات کلیدی :
  • رضا محسنی